Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf nieuwe Digitale compact camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanschaf nieuwe Digitale compact camera

    Beste mensen,

    Afgelopen weekend is mijn camera ter water geraakt, en doet nu helemaal niets meer.
    Mijn reisverzekering gaat dit hopelijk vergoeden, maar nu heb ik wat bijzondere specificatie's waaraan mijn volgende camera moet voldoen.
    mijn oudere camcorder met DV-bandjes wil ik ook graag weg doen, en wil daarom een compact camera met een goede film mogelijkheid, maar geen concessies doen voor foto's. ik zie hier en daar al camera's met een filmmogelijkheid in HD kwaliteit, dat lijkt mij een goede oplossing voor mijn DV-camera.

    ik heb 1 camera gevonden die wel in mijn straatje past, maar kan verder geen gelijkwaardige of betere vinden, hopelijk kunnen jullie mij wat verder helpen!
    de zoekfunctie's op vergelijksite's helpen namelijk niet afdoende.
    de camera die ik al had gezien is een samsung NV24 HD:
    http://www.kieskeurig.nl/digitale_camer ... hd/221983/

    wensen:
    -Compact camera, met tenminste 3x zoom
    -groothoeklens
    -uiteraard eentje die echt goede foto's maakt
    -daarnaast moet de camera goede filmpjes kunnen schieten, zeker in HD kwaliteit!
    hij moet mijn video camera kunnen vervangen (of daar een goede gooi naar doen!)

    Hopelijk hebben jullie nog wat meer tips of camera's die aan mijn verwachtingen kunnen doen. alvast bedankt!!!

  • #2
    Re: aanschaf nieuwe Digitale compact camera

    Een alternatief dat behoorlijke kritieken krijgt is de Panasonic TZ5. Die heeft wel 10x zoom. Ook de filmopties lijken behoorlijk.

    Jan

    Comment

    Working...
    X