Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf nieuw toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanschaf nieuw toestel

    Ik ben een beginnerke en zou graag een eerste toestel aanschaffen en kan niet goed kiezen tussen een NIKON D5000 +AF-S DX VR 18-55 en een CANON EOS 500D+EF-S 15-55
    Heeft er hier iemand goed raad . Persoonlijk heb ik precies meer interesse Voor CANON maar heb ondertussen al goed comment gekregen van NIKON . Wat is het beste ?

  • #2
    Re: aanschaf nieuw toestel

    toestellen zijn zowat evenwaardig lijkt me... Met beide cameras zal je goed je plan kunnen trekken.
    Ga eens naar een winkel en kijk welke het beste in je handen ligt
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: aanschaf nieuw toestel

      we hebben naar een fotograaf geweest (winkel) en de man zei ik ben voorstander van canon omdat ik die gewoon ben maar mn vrouw doet het liefst de reportages met nikon omdat dat voor haar beter in de hand ligt

      Comment


      • #4
        Re: aanschaf nieuw toestel

        Oorspronkelijk geplaatst door cindybuylinckx Bekijk bericht
        we hebben naar een fotograaf geweest (winkel) en de man zei ik ben voorstander van canon omdat ik die gewoon ben maar mn vrouw doet het liefst de reportages met nikon omdat dat voor haar beter in de hand ligt
        voila bevestigt wat ik je zei he Ik ben zelf een Canon-gebruiker en ben daar heel tevreden van maar van Nikon zal je ongetwijfeld hetzelfde horen.

        Kijk dus gewoon welke jouw het meeste ligt in de winkel en kies die Nogmaals die 2 camera's zijn erg gewaagd aan elkaar.
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment

        Working...
        X