Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoopadvies: canon A700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoopadvies: canon A700

    Hi,

    ik zou mij in de eerstvolgende weken een cameratje willen kopen, prijs max. 350€. Het liefst zou ik ook een pocketformaat willen hebben, aangezien dit handiger uitkomt. Beeld zo scherp mogelijk, met een deftige zoom & belichting.
    Wordt voornamelijk gebruikt voor gwn vakantiefotootjes, natuur..omgeving..mensen..u name it.

    Ik heb zelf ff gezocht, en dacht aan de Canon A700:


    Ik heb nog wat rondgekeken op het forum, oa deze mooie post van Kevlar:

    maar aangezien ik niet echt familiar ben op foto-gebied, zijn al die ISO/IS/... toestanden wat chinees voor mij

    ook deze review ziet dr nog goed uit, voor zover ik er veel van snap:
    Announced just before PMA in February, the A700 is the new flagship of the ever-growing 'A' series of affordable feature-laden PowerShot models. As well as sporting a 6x (35-210mm equiv) optical zoom and 2.5-inch screen the A700 is the first of many cameras launched this year to use the latest 1/2.5" 6MP CCD, and the first to feature an ISO 800 mode. Before we get started on the review let's have a look at the headline features:


    Advies/andere aanraders zijn meer dan welkom!

    Ook, wat is een deftige winkel om dit te kopen? Die digicamshop ziet dr wel professioneel genoeg uit.

    thx,

    Sven
    Last edited by SvenV; 23 juni 2006, 12:35.

  • #2
    Re: Aankoopadvies: canon A700

    Ben daarjuist eens naar een winkel geweest waar de A700 staat. Ik vind hem persoonlijk nogal vrij groot/lomp, dus had ik nu gedacht aan een IXUS. (mss de IXUS PowerShot SD550)

    Wat is het grote verschil tussen beide? Waarschijnlijk de lens?
    Hebben beide veel kwaliteitsverschil?

    Comment


    • #3
      Re: Aankoopadvies: canon A700

      hoe kan je nou een "deftige zoom" willen en dan voor een ixus gaan, zijn schitterende dingen maar de zoom is zo standaard als maar kan

      Comment

      Working...
      X