Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Fototoestel ( 102211445 ste vervolg )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Fototoestel ( 102211445 ste vervolg )

    De beslissing is genomen, het wordt de Canon 350D met 18-55 en 55-200 lens, kompleet met batterygrip en CF Ultra II 1Gb
    Bij het rondneuzen in verschillende winkels in en rond Antwerpen kom ik tot een vrij opzienbarende ontdekking :
    Voor juist dezelfde set betaal ik 1240 Euro ( de duurste ) tot 1079 Euro ( de goedkoopste )
    Besluit : een zaterdagnamiddag winkel in en uit lopen kan je bangelijk veel geld besparen ....
    Last edited by CTBke; 22 april 2006, 07:44.
    Walter

  • #2
    Re: Aankoop Fototoestel ( 102211445 ste vervolg )

    Veel plezier met je (toekomstige) nieuwe aanwinst. Je zal er zeker geen spijt van hebben.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Fototoestel ( 102211445 ste vervolg )

      Zeker veel plezier dermee, maar laat die kitlenzen (18-55 en 55-200), schaf je enkel de body aan, koop je een canon, sigma of tamron met een bereik van 28-70 f2.8 en koop je in occasie een ultra zoom aan... hieraan ga je veel meer plezier beleven hoor! Ik spreek uit ervaring.

      Mijn kitlens ging na 1 maand de deur uit, vervangen door een Sigma 28-70 f2.8 en de 55-200 gaat altijd mee maar doet nooit dienst (niet lichtsterk genoeg in vele omstandigheden)!

      KB
      *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
      visit : http://www.emmab.be/

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Fototoestel ( 102211445 ste vervolg )

        Ja, idd!! Kitlens is goed om ermee te leren.

        Sinds ik tamron 28-75 2.8 heb, komt de kitlens er niet meer op. Tenzij ik echt die paar mm extra groothoek nodig heb (bij goeie lichtomstandigheden dan wel)

        grtz
        Tevreden Canonist

        Comment

        Working...
        X