Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop beslist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop beslist

    Na weken surfen en piekeren had ik eerst mijn gedacht gezet op de sony dsc h9. Maar na veel negatieve beoordelingen heb ik mij dan maar een panasonic fz50 genomen. Hopelijk zal die mij goed liggen.
    Velen zeggen dat die ideaal is om dan later over te stappen op een spiegelreflex.

    Nu heb ik de fz50 met DMW-LT55 Telelens, sd kaartje van 1 en 2giga en een tas. Nu nog extra accu en ik kan verder.

    Maar aangezien ik zot ben van macro foto's, Wat zouden jullie mij dan aanraden voor macrolens? een raynox? en moet ik daar dan nog tussenring voor zoeken?

    ps: natuurlijk wil ik nu nog een klein camera'tje maar voor niet veel geld tot 150 euro. wat zouden jullie mij aanraden?
    Ik kan eens kijken in rotterdam zaterdag (want dan vier ik mijn vrijgezellenweekend) in foto klein professioneel voor een 2dehands RICOH CAPLIO R1V. die kost nog 99 euro of zou ik beter ander kiezen?

    thx davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: aankoop beslist

    als je nou even hier had gekeken of in het FZ30-topic had gezocht,had je de eerste vraag niet gesteld

    En dat tweede cameraatje, daar weet ik zo snel geen antwoord op. Maar anderen hier des te beter

    Comment

    Working...
    X