Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop advies: camera van €150

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop advies: camera van €150

    Hallo,

    Een vriend van mij is op zoek naar een cameratje van om en bij de 150 euro. Nu weet ik eerlijk gezegd niet al te veel over de kleine cameratjes. Ik weet dat de Fuji's met hun SuperCCD wel redelijk goed zijn qua ruis enzo maar bon, daar stopt mijn kennis. Die kleine Nikons (L3 enzo) zijn naar het schijnt bar slecht, correct ? Canon is duur. Sanyo en Casio, stelt dat iets voor ?

    Wat het is maakt allemaal niet zo veel uit. Hij wil gewoon foto's nemen, niets speciaal. Zo klein mogelijk is een pluspunt. Camera die in een broekzak past zou ideaal zijn. Het zou vooral gebruikt worden op sociale bijeenkomsten enzo (lees: feesjes en cafe's ).

    Ben dankbaar voor elke input. Maar kom niet af met dat hij zijn budget zou moeten stretchen naar 250 euro ofzo. Dat is geen optie, hij wilt er heel weinig aan geven. Als het aan mij lag zou 250 ook een beter getal zijn, maar bon.

    PS: een video opname feature wilt hij ook wel, maar niet noodzakelijk.
    mijn website

  • #2
    Re: Aankoop advies: camera van €150

    Heb digimax 500 hier, das nu iets van130€.
    Mooie fotos indien er genoeg licht is, manueel kan je wel niet echt je diafragma serieus instellen enzo, maarja...
    Video functie is in Avi en op vga resolutie dacht ik, maakt filmpjes wel groot, maar ook redelijk goed.
    Als je voor een samsung compactje gaat koop dan wel OPLAADBARE NiMh batterijen want gewone batterijen eet ie op als gek.

    Ik denk dat al die compactjes zowat hetzelfde zijn, maar pas wel op want wat ik eerst gekocht had, nam wel video op maar zonder geluid!!!! das ga dit maar na voor je koopt.


    -M-
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop advies: camera van €150

      heb zo een Nikon L3 voor mn vriending gekocht. Voor het geld, zeer tevreden over ! batterij gaat lang mee, en de kwaliteit is zeker naar zijn geld.

      Comment

      Working...
      X