Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

90 dagen Nikon promotie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 90 dagen Nikon promotie

    Ik sta op punt om een Nikon D700 aan te schaffen. Voorgaande jaren waren er 'de 90 Nikon dagen' vanaf 15 maart. Zouden deze terug komen? En zo ja onder welke vorm, een bundel of een vorm van een cash back promotie?
    Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

  • #2
    Re: 90 dagen Nikon promotie

    Goede vraag! Ik zit een beetje met dezelfde aankoopoverweging als jij.
    Ik had al vernomen dat in Spanje en Duitsland promoties gestart zijn in combinatie met de D700. In het ene land krijg je er de MB-D10 bij en in het andere de SB900.
    Heb daarstraks de fotowinkel proberen te bereiken maar ze namen niet op (zal druk geweest zijn). Hopelijk weten we gauw meer en doen ze in Belgie ook iets dergelijks...
    enkele grote Nikons , enkele kleine Oly's

    Comment


    • #3
      Re: 90 dagen Nikon promotie

      Even wachten en geld besparen.

      Comment


      • #4
        Re: 90 dagen Nikon promotie

        Ik heb ook wel zin voor een D700. Een SB 900 heb ik al en aan een MB-D10 heb ik nog geen behoefte. Bij de aankoop van men D70 (in Aken) was dat in combinatie met een SB 600 en een teruggave van €100 op de totale aankoop. Twee jaar later ,toen mijn D70, voor een fakricatiefout,in herstelling was, een D80 (in Turnhout) body gekocht. Vervolgens beter glas (in Turnhout & Mechelen). Men volgende stap zou een nog betere body kunnen zijn. Ook technisch gaan de ontwikkelingen snel. Als ik dan evenredig betere foto's kunnen zou kunnen maken dan zal ik van de aankoop alvast geen spijt hebben.
        Omdat ik nog al last heb van stof op de sensor beperkt ik het wisselen van de objectieven. Dit stof probleem zou ook moeten afnemen.
        Met belangstelling volg ik hier het forum. Hopelijk komt er ook in België een promotie dan kunnen we in de winkel bij de deur kopen. De laatste jaren betaal ik daar maar evenveel dan elders.

        Comment


        • #5
          Re: 90 dagen Nikon promotie

          De promoties die nu gelden voor de D700 zijn er volgens mij vooral omdat Nikon de D700 wat aan het uit rangeren is, en er toch nog vanaf wil raken voor de D700S/D700x/D900/Dwhatever uitkomt.
          Of die promotie naar België komt? Geen idee.
          De 90 dagen Nikon promotie ging echter over iets volledig anders, dit was om het 90 jarig bestaan van Nikon te vieren, en om weer wat extra centjes binnen te rijven natuurlijk...

          Comment


          • #6
            Re: 90 dagen Nikon promotie

            Oorspronkelijk geplaatst door Rozendaal04 Bekijk bericht
            Hopelijk komt er ook in België een promotie dan kunnen we in de winkel bij de deur kopen. De laatste jaren betaal ik daar maar evenveel dan elders.
            Als je nog een maandje kan wachten.....

            Comment


            • #7
              Re: 90 dagen Nikon promotie

              Maar wat zal het worden...cash back of bundels...?
              Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

              Comment


              • #8
                Re: 90 dagen Nikon promotie

                Kijk eens naar de prijzen bij Bartok in HASSELT , d300s 50€ onder de prijs van konijn en ST 73. D700,100€ onder de prijs!

                Comment


                • #9
                  Re: 90 dagen Nikon promotie

                  bij mijn fotoboer zijn er vanaf 12 maart de nikon 60 dagen met minimum kortingen van 10%.maar weer wou gij er niet over vertellen dus nog ff wachten.
                  “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

                  Comment


                  • #10
                    Re: 90 dagen Nikon promotie

                    De lenteactie van Nikon komt er zeker.
                    Vanaf 12 maart.Hoeveel en op wat weet nu alleen maar Nikon zelf.
                    Nog een beetje geduld.
                    H.
                    Nikon-Sony-olympus-Leica

                    Comment


                    • #11
                      Re: 90 dagen Nikon promotie

                      Een actie komt er inderdaad. (trouwens de 90dagen.be website bestaat nog steeds)
                      Gisteren heb ik gehoord dat komende woensdag de fotowinkels meer info zouden krijgen van Nikon....
                      Ik ben ook wachtende maar dan voor een paar lenzen....
                      Nikon D4s en Z7 met proper Nikkor glas.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 90 dagen Nikon promotie

                        Gemengde gevoelens met die promo: doorgaans worden de prijzen van de goedkopere aanbieders (Konijn, Rubens) gevoelig verhoogd waarna je dan je korting kan aftrekken.
                        Resultaat komt doorgaans op hetzelfde neer.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 90 dagen Nikon promotie

                          Vorige keer bijna 180 dagen moeten wachten en pas na ettelijke telefoons en meermaals alles opsturen mijn geld gekregen
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

                          Comment


                          • #14
                            Re: 90 dagen Nikon promotie

                            Heeft er nu al iemand iets gehoord van de Nikon promotie dagen?
                            Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

                            Comment


                            • #15
                              Re: 90 dagen Nikon promotie

                              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                              Gemengde gevoelens met die promo: doorgaans worden de prijzen van de goedkopere aanbieders (Konijn, Rubens) gevoelig verhoogd waarna je dan je korting kan aftrekken.
                              Resultaat komt doorgaans op hetzelfde neer.
                              'k heb vorige week m'n AF-S 24mm F1.4G in de US gekocht, waar er nu cash-back promoties zijn op sommige producten, net als sommige bundels in de UK.
                              Door bovenstaande comment was ik wel nieuwsgierig naar de prijs in België en deed een opmerkelijke vaststelling. Let eens op de adviesprijs en de verkoopprijs

                              Last edited by saphi; 5 maart 2010, 05:51.
                              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                              "Casu Consulto - Modo Fac"

                              Comment

                              Working...
                              X