Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de hands Panasonic FZ8 of nieuwe Panasonic TZ4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de hands Panasonic FZ8 of nieuwe Panasonic TZ4

    Hallo,

    Omdat ik veel op stap ben met mijn kleinkinderen, is het vervelend om telkens mijn spiegelreflex camera mee te sleuren.
    Ik was aan het uitkijken naar een compact toestel. En had mijn oog laten vallen op de Panasonic Lumix TZ4. Budget: 200 euro.
    Nu weet ik ergens een 2de hands Panasonic FZ8 te koop ..voor 125 euro. Volledig met tasje, kaart, enz.. 2 jaar oud.
    Ik ben aan het twijfelen geslagen...graag jullie advies ivm de aangehaalde toestellen.

  • #2
    Re: 2de hands Panasonic FZ8 of nieuwe Panasonic TZ4

    Ik heb buiten mijn reflex ook de TZ5 van Panasonic en ben daar tevreden over.
    Maakt toch mooie foto's. (hier kan je wat foto's zien die ik ermee gemaakt heb. Zie link http://picasaweb.google.com/TimWilms...Roubaix200902#). Ik hang deze soms ook mee aan stuur van mijn fiets (tasje) en maak er toch mooie foto's mee.

    Tim W.
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Re: 2de hands Panasonic FZ8 of nieuwe Panasonic TZ4

      Oorspronkelijk geplaatst door Colet Bekijk bericht
      Hallo,

      Omdat ik veel op stap ben met mijn kleinkinderen, is het vervelend om telkens mijn spiegelreflex camera mee te sleuren.
      Ik was aan het uitkijken naar een compact toestel. En had mijn oog laten vallen op de Panasonic Lumix TZ4. Budget: 200 euro.
      Nu weet ik ergens een 2de hands Panasonic FZ8 te koop ..voor 125 euro. Volledig met tasje, kaart, enz.. 2 jaar oud.
      Ik ben aan het twijfelen geslagen...graag jullie advies ivm de aangehaalde toestellen.
      Als je één maandje geduld hebt kun je mijn Fz8 overkopen, 100 euro inclusief tasje, zonnekap, garantieboekje, 4talen handleiding.. scheelt je weer 25 euro

      super fijn cameraatje, prima bereik, lekker lichtsterke lens..

      Waarom ik een nieuwe ga kopen?: wil graag de vrijheid van verschillende lenzen(meer groothoek), externe flitsers en een hoger ISO bereik.
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

      Comment


      • #4
        Re: 2de hands Panasonic FZ8 of nieuwe Panasonic TZ4

        Panasonic FZ8 is een goed toestel.
        Ik heb deze vroeger gehad en nu heb ik Pana FZ18.
        grt
        Met Vele Groeten-Cuvoll-
        Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
        BD 1000BE

        Comment

        Working...
        X