Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

    Ze zullen aan de D700 minder verdienen dan aan de verzekering
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

      En als binnen de 3 jaar het toestel defect is, wat gaat er dan allemaal op de markt zijn qua verbeterde toestellen en misschien lagere aankoopprijzen ?
      Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

      Comment


      • #18
        Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

        Ik zou die 149 euro gebruiken om mijn fotomateriaal te verzekeren tegen diefstal en schade.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #19
          Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

          als je betaalt met Visa van KBC (Pinto), krijg je er 2 jaar extra garantie bij op zo ongeveer alle electrische toestellen, maar ook op camera's.


          Kostprijs om bij Konijn met Visa te betalen = 2%

          Op een 5dII komt dit op een 40euro uit

          groeten, Marc
          1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
          www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

          Comment


          • #20
            Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

            Oorspronkelijk geplaatst door daddy yo yo Bekijk bericht
            En als binnen de 3 jaar het toestel defect is, wat gaat er dan allemaal op de markt zijn qua verbeterde toestellen en misschien lagere aankoopprijzen ?
            Inderdaad...dus gewoon op een verantwoorde manier met je spullen omgaan, dan heb je er het langste plezier van. En standaard 2 jaar garantie is voldoende, hierna begint het toch weer te kriebelen om te kijken wat er aan nieuwe modellen in de markt is verschenen die natuurlijk weer wat beter zijn dan het toestel wat je nu hebt.
            Ik zie trouwens dat er veelal verzekerd wordt tegen schade die van buitenaf komt, zoals schade door vallen en stoten. Dan heb je hard gespaard, en loop je rond met een D700 met bijv. een Nikkor 70-200 mm/f2.8, waarbij de D700 is verzekerd. Je complete camera klettert vervolgens op de grond en dan is de grote vraag of er ook een verzekering voor het objectief is afgesloten? Reparatie hiervan zal je ook de hoofdprijs gaan kosten, maar blijkbaar wordt daar dan weer niet over nagedacht...

            Maar zoals al meerdere malen is gemeld...iedereen moet doen wat een goed gevoel geeft, maar de meeste garantie verzekeringen zijn absoluut niet noodzakelijk en je uiteindelijk alleen maar onnodig geld gaan kosten. De verkoper speelt hierbij handig in op de mogelijke angst voor dure reparaties...
            Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

            Comment


            • #21
              Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

              Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
              als je betaalt met Visa van KBC (Pinto), krijg je er 2 jaar extra garantie bij op zo ongeveer alle electrische toestellen, maar ook op camera's.


              Kostprijs om bij Konijn met Visa te betalen = 2%

              Op een 5dII komt dit op een 40euro uit

              groeten, Marc

              Dit begrijp ik niet? Is dit dan enkel bij KBC en niet bij bv. Paribas - Fortis
              Nikon D700-D300s, AF-S Nikkor 18 - 200 mm 1:3.5 - 5.6 VRII, Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8 G ED Nano, AF-S Nikkor 50 mm 1:1.4 G, AF-S Nikkor 35 mm 1:1.8 G, Nikkor AF-S 300mm f/4D IF-ED

              Comment


              • #22
                Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

                Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
                ........


                Kostprijs om bij Konijn met Visa te betalen = 2%
                daar gaan we weer?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

                  @ Bouk,

                  wat bedoel je daar mee?

                  ik probeer aan TS gewoon mee te delen wat ik ervaren heb, verkoper van Konijn heeft dit zelf ooit voorgesteld, en nadien bij KBC achter geïnformeerd, en is dus echt zo.

                  en voor zover ik weet is dit enkel bij KBC Pinto.

                  Marc
                  1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                  www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

                  Comment


                  • #24
                    Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

                    Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
                    @ Bouk,

                    wat bedoel je daar mee?
                    dat hier al meerdere draadjes over lopen hier op BD.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Ik zou die 149 euro gebruiken om mijn fotomateriaal te verzekeren tegen diefstal en schade.
                      Ik denk ook dat een goeie verzekering daartegen veel belangrijker is dan verlengde garantie. Als na 2 jaar de gebreken er nog niet uit zijn, zullen ze na daarna ook niet meer naar boven komen. De problemen die na die 2 jaar naar boven komen zullen immers eerder door je verzekering tegen schade gedekt worden (glasbreuk, waterschade, diefstal, etc.) dan door je garantie.
                      mvg
                      Bert

                      Comment


                      • #26
                        Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

                        Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb Bekijk bericht
                        Ik denk ook dat een goeie verzekering daartegen veel belangrijker is dan verlengde garantie. Als na 2 jaar de gebreken er nog niet uit zijn, zullen ze na daarna ook niet meer naar boven komen. De problemen die na die 2 jaar naar boven komen zullen immers eerder door je verzekering tegen schade gedekt worden (glasbreuk, waterschade, diefstal, etc.) dan door je garantie.
                        Volledig mee eens, beter een goede verzekering dan extra garantie, fouten die uitkomen na twee jaar zijn dikwijls te wijten aan het gebruik, vocht, val enz. deze vallen toch niet onder garantie, maar kunnen gedekt zijn door de verzekering, verzekering voor een boddy alleen kost niet zoveel, maar als je je ganse uitrusting wil verzekeren kan daar toch wel een serieus prijskaartje aanhangen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: 2 jaar extra garantie ja of niet bij D700

                          Lijkt me verstandiger het (risico) zelf te dragen, gezien wat de kosten zijn.
                          En ze zullen mogelijk ook proberen met een verhaal te komen de komen, van het valt niet onder de garantie voorwaarden.
                          Beter een goede verzekering te nemen.

                          Comment

                          Working...
                          X