Oorspronkelijk geplaatst door
RDB
Dat is gratis ( toch de Silver ) , hangt vast aan welk materiaal je in bezit hebt... hoe het juist zit kan ik niet vanbuiten zeggen maar dit kun je zeker terugvinden , hangt af van hoeveel pro body's en L lenzen je in bezit hebt. Ikzelf ben al jaren Silver lid.
Ooit eens een probleem gehad met een 5D waarbij het draaiwieltje het niet meer deed , was uit garantie en via CPS heb ik toen direct een vervangtoestel gekregen en is de mijne alsnog in garantie hersteld. ( TNT kwam de mijne ophalen en had al een vervanger mee )
Daarmee dat ik zeg dat Bart zich hier nogal snel bij de feiten gaat neerleggen... ik ben 100% zeker van dat als je gaat praten en aandringen dat de kans groot is dat ze dit al dan niet deels in garantie gaan herstellen, maar je zal wel eens je mond moeten open trekken natuurlijk.
Ik heb hierboven al een mailadres van Damien van CPS canon partner Belgie neergezet, ik weet niet of Bart al heeft effectief kontakt heeft opgenomen... ik kan het maar meegeven maar ik zou dit toch maar eens doen.