Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard running away from???

graag jullie mening

0.77", f5.6, ISO400, PS: levels aangepast
    Laatst gewijzigd door PhotoA; 5 januari 2010 om 12:01

Standaard Re: running away from???

Eerlijk gezegd, Mij zegt het niet echt iets kwa uitvoering, compositie. Een bewogen foto voor mij. Misschien dat anderen het wel iets vinden. Maar wie ben ik om dat te zeggen.

Hmmz, ik weet het toch ook zo niet...

Dat het onderwerp wat wazig (understatementje ) is, tot daar. Maar aan de achtergrond te zien lijkt het alsof jij zelf óók aan het lopen was. wel héél erg bewogen hé. Als je van ver kijkt (of foto verkleint) stoort 't minder. Dus misschien goed voor aan de muur, als de kamer groot genoeg is

Het onderwerp -hoewel keihard centraal -valt me niet meteen in het zicht. De lantaarn wél, en blijft storen. Ik zie ook weinig of niks tussen de benen en het hoofd. Misschien zou een klein lijntje/schijntje wel wat helpen...
    Onder en boven ook weinig plaats; maar da's natuurlijk ook weer smaak hé.

Vind 't een leuk idee, maar er kan nog wat aan geschaafd worden denk 'k...
    Laatst gewijzigd door Zoomb; 5 januari 2010 om 19:00
    Niet geschoten is altijd mis!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
    Maar aan de achtergrond te zien lijkt het alsof jij zelf óók aan het lopen was. wel héél erg bewogen hé.
    ik was achter haar aan het wandelen, eigenlijk een vrij toevallige foto die ik wel iets hebben vond. Op de 24uren loop in Leuven, ik had niets van statief mee..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
    De lantaarn wél, en blijft storen.
    Nu je het zegt, het valt me ook wel op dat hij erg fel is..

Bedankt voor de comments!

Ik hou wel van experimenten en specialekes maar deze kan mij toch niet bekoren. Mits wat PC bewerking (lamp wegcroppen en het "dubbel hoofd" wegklonen) zou hij misschien al iets beter zijn. Maar dit is een persoonlijke visie.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Het licht op zich minst een beetje temperen, maar dat dubbel hoofd zeker wegshoppen. Dat zorgt voor veel te veel onduidelijkheid, en die is er hier al genoeg. Maar slecht vind
    ik het zeker niet.

Regels voor berichten