Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: We'll meet again...

Standaard We'll meet again...

Don't know where,
    Don't know when
    But I know we'll meet again some sunny day..
    (Vera Lynn)

Models:Nikki Liem & Melchior ten Hoope

Update:

Laatst gewijzigd door Largo Winch; 15 april 2012 om 14:52
    Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
    Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

Standaard Re: We'll meet again...

Leuke shot. Bewerking is ok gezien de context alhoewel de bril niet past in het retro plaatje ...
    Je kader nekt de foto Jammer.

Tjerri

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
    Leuke shot. Bewerking is ok gezien de context alhoewel de bril niet past in het retro plaatje ...
    Je kader nekt de foto Jammer.

Tjerri
    Bedankt voor de reactie. Tav de bril:
    -De geschiedenis van Ray-Ban begon in 1936, toen Bausch & Lomb van de Amerikaanse luchtmacht het verzoek kreeg een zonnebril voor piloten te ontwerpen. Dit werd het "Aviator" model, dat in 1937 ook voor het publiek op de markt kwam.
    - Kader is een kwestie van smaak en tegen de lichte BD achtergrond was de afwerking minder efffectief geweest.
    Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
    Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Largo Winch Bekijk bericht
    Bedankt voor de reactie. Tav de bril:
    -De geschiedenis van Ray-Ban begon in 1936, toen Bausch & Lomb van de Amerikaanse luchtmacht het verzoek kreeg een zonnebril voor piloten te ontwerpen. Dit werd het "Aviator" model, dat in 1937 ook voor het publiek op de markt kwam.
    - Kader is een kwestie van smaak en tegen de lichte BD achtergrond was de afwerking minder efffectief geweest.
    Dat van die bril wist ik (ik heb er zelf een ) maar het staat me voor dat ze toen etwas minder modern waren ...
    Ivm de kader : smaken verschillen, klopt. Blijft het feit dat hij vloekt met de foto. Afgeronde hoeken van de foto vs rechte kader. Sepia look van foto en binnenkader vs zwarte kleur buitenste kader. Mijn 2 cent.
    Gaat het hem om de foto : ik kan die zoals gezegd wel smaken, en zeker de bewerking maar misschien kon ie iets ruimer gekadreerd worden : oren er volledig op en iets meer van de bonten kraag van de vrouw.

Cheers

Tjerri

Aaah, dag TB (ik vergis me niet, toch?)

Ja, de Aviator is inderdaad een stuk geschiedenis. Zelf draag ik een zwarte Wayfarer (enkel de montuur is zwart, anders zag ik niks)

Alles OK ?

Toedeloe

Michel
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Beetje meer ruimte voor de dame, nu lijkt het alsof ze een dubbele kin heeft.
    Kader zegt me niks.
    Foto kan ik wel smaken
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Regels voor berichten