Ik denk zelf te weten wat er fout zit, maar hoorde het graag van jullie!
1.
2.
3.
Ik denk zelf te weten wat er fout zit, maar hoorde het graag van jullie!
1.
2.
3.
|
Ik kan het zo niet zeggen, vind het heel mooie foto's met de achtergrond mooi uit focus.Ik denk zelf te weten wat er fout zit, maar hoorde het graag van jullie!
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
hele mooie reeks!!!![]()
het enigste wat ik kan zien dat er fout is is dat ze OP het spoor zitten!!!of was je ze moe??
neen, grapje, heel mooi!!
Ook ik vind ze heel mooi. Mooi scherp, mooi van kleur en mooie compo.
Enige wat ik me kan bedenken wat je bedoeld is misschien de drukke achtergrond (?), maar ik vind dat geen enkel probleem...
Persoonlijk vind ik de eerste de beste qua pose, achtergrond spijtig dat die zo scheef loopt. En dat er een buis (??) door de achtergrond loopt.
Nog een klein puntje is dat de linkse hond op de sporen ligt en dat de lucht wat grauw is.
Maar voor de rest een mooi plaatje en prima belicht, wat niet zo evident is bij dit ras
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
Edit :
Precies niks mis mee Goele want de eerste is blijkbaar deze week in de HOF belandt.
In ieder geval proficiat
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
|
Deze gemist en hier tegengekomen.
Een terechte HoF nominatie![]()
Van harte met je HOF, ... op je site staan wel nog knappere beelden hoor !![]()
grt, TROPCAL
www.tropcal.be
De achtergrond liep idd scheef, dat was een helling. Dat is op dezelfde plek getrokken als met die 5 dus een perfecte achtergrond hadden we daar niet.
Hoe gaat dat spreekwoord alweer..
Je moet roeien met de ..
Ik vind een Duitse Herder eigenlijk niet zo moeilijk om te belichten.
Een Border Collie, dat is moeilijk!
Dat de linkse hond op de sporen ligt, had ik nogeneens niet gemerkt!
En de grauwe lucht, tja, het was geen stralend weer die dag.
Bedankt voor je opmerkingen!
|