Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk programma kiezen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk programma kiezen ?

    Sinds deze zomer heb ik een CanonEos500D. Ik moet er nog mee leren werken, maar heb al heel goeie foto's genomen. Ook barslechte foto's en foto's met kleine foutjes.

    Voor die laatste categorie is een fotobewerkingsprogramma wel nuttig.

    Ik ben geen professional en wil er geen 1000 euro aan geven.

    Wat is het beste voor mij ? Adobe Photoshop Elements of Adobe Photoshop Lightroom ?

    Wat is HDR ?

    Ik neem vooral foto's van (donkere) concerten, treinen en honden.

    Vogeltjes in het wild of fotomodellen interesseren me niet.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Welk programma kiezen ?

    Via de zoekfunctie en Google vind je echt veel.
    HIER kan je al kiezen.
    Een beetje HDR uitleg
    Last edited by Macroshopper; 25 december 2009, 09:55.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Welk programma kiezen ?

      Googelen kan ik ook, maar ik dacht dat hier veel experts zaten.

      Ik wil gewoon jullie mening, ipv reclamepraat.

      Als het al teveel is om een zin te typen.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Welk programma kiezen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        Googelen kan ik ook, maar ik dacht dat hier veel experts zaten.

        Ik wil gewoon jullie mening, ipv reclamepraat.

        Als het al teveel is om een zin te typen.
        Je kan natuurlijk ook de zoekfunctie gebruiken,zo vind je boekdelen over ervaringen ...al type je maar enkele woordjes.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Welk programma kiezen ?