Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weggehaald

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weggehaald

    Had hier een vraag staan over een foto maar helaas geen respons en nu trouwens ook te laat. Kan niet topic verwijderen maar wil zowiezo de foto weghalen dus dan maar even zo

  • #2
    zijn alle trouwfoto s van vrienden van mij mislukt.
    ??!! hoe is dat gebeurd. daarom blijf ik ver weg van trouwfotografie. voor hetzelfde geld kunnen ze er iets minder mee lachen en/of verhalen ze nog een hoop kosten op jou.. (misschien niet bij vrienden, maar toch..)
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3

      Kom op jongens. Een wit kleed voor mevrouw en een sjieke smoking voor meneer.

      Niemand die deze aardige lui in de fotosoep wil draaien?

      Frank

      Comment


      • #4

        Wat erg van die foto's zeg... Hoe is dat toch kunnen gebeuren???

        Voor de bewerkting: misschien iets met fanta?

        Groetjes,
        Johan

        ______________________________________
        Johan Leuyckx
        Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
        www.leuyckx.be

        Comment


        • #5
          Ik ben al lang blij dat ik niet degene was die de foto s maakte

          Comment


          • #6
            Als ik die foto zie blokeer ik gelijk . Geen idee wat er mee aan te vangen Marjo
            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #7
              Jij bent niet de enige geloof ik want veel reacties heb ik nog niet
              Dan ga ik maar proberen just married in de lucht te schrijven of een foto van de loveboat in het water achter ze te krijgen

              Comment


              • #8
                Marjo kon je niet even wachten? Ik was er even niet en nu is die mooie foto al weer weg?
                "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                Member of Han Fan Clan
                Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                Comment


                • #9
                  Ok Han dan zet er hem nog even op Gaat om foto vlak na een huwelijk gemaakt door 82 jarige oma. De rest ook binnen was mislukt. vond ik toch wel beetje sneu voor ze dus wilde hier soort grapje mee uithalen door ze een paar andere versies te geven van deze foto. Niemand heeft veel inspiratie bij het zien van de foto, ik zelf ook niet dus maar dacht aan een haai, of huwelijksbootje iets met spanje of londen of iets heel anders


                  Comment


                  • #10
                    Hallo Marjo,
                    Had je niet een filmpje vol kunnen maken van dit leuke stel met diverse andere achtergronden?


                    "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                    Member of Han Fan Clan
                    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                    Comment


                    • #11
                      Oh dit is mooi Han, daar kan ik wel iets leuks mee Bedankt !!

                      Comment


                      • #12
                        Marjo, ik heb de foto ook nog in het groot (700x2200) stuur mij even een mail en je krijgt hem in je mailbox.
                        "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                        Member of Han Fan Clan
                        Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                        Comment


                        • #13
                          Zojuist gedaan

                          Comment


                          • #14
                            Prachtig gedaan Han, en dan te bedenken dat de helft van BD hier zijn hoofd heeft zitten over breken wat met de foto aan te vangen.
                            Ik heb het al eens eerder gezegd maar doe het nu nog eens, je bent een grootmeester in PS, ziezo, bij deze.
                            Ben blij dat Marjo eindelijk een oplossing heeft voor haar vervelende situatie
                            Groetjes...............
                            @mimi
                            "There is no path
                            You create it
                            Once you set out to walk it"

                            Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                            Comment


                            • #15
                              en je had toch gelijk mimi dat ik wat meer geduld moest hebben

                              Comment

                              Working...
                              X