Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webruimte voor BD foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webruimte voor BD foto's

    Voorheen had ik een webruimte en een website bij one.com en daar kon ik de foto's voor BD ook kwijt.
    Dit heb ik opgezegd omdat het voor mijn budget te duur werd.
    Nu probeer ik de foto's te uploaden naar de paar "cloud " accounts die ik heb , maar het publiceren naar BD lukt niet goed. Soms zijn de foto's wel en soms niet zichtbaar.
    Wat ik heb: Google webfoto's, Adobe cloud, Onedrive , is een van deze te gebruiken?
    Er zullen er nog wel een paar zijn , maar ik vermoed dat deze aan de kwaliteit van de foto's knoeien om de ruimte te beperken.
    Liefst ergens beperkte (gratis) webspace , zoveel foto's moeten er nu ook niet op
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

  • #2
    Re: Webruimte voor BD foto's

    Flickr.com is gratis tot 1000 foto's en laat linken naar Belgiumdigital perfect toe.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Webruimte voor BD foto's

      Thanks ,zal ik proberen
      Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

      Comment


      • #4
        Re: Webruimte voor BD foto's

        Flickr.com werkt inderdaad prima!
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

        Comment


        • #5
          Re: Webruimte voor BD foto's

          Ok, Flickr dus.
          Maar hoe link je die naar BD?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Webruimte voor BD foto's

            Onderaan is er een pijl, daar kan je de BBcode kopiëren en plakken in BD.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Webruimte voor BD foto's

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              Onderaan is er een pijl, daar kan je de BBcode kopiëren en plakken in BD.
              en na het plakken alles wat voor img en achter img weghalen ... dan verschijnt enkel de foto zonder die hinderlijke refertes....
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: Webruimte voor BD foto's

                een andere methode is: pijl naar beneden - view all sizes - rechts klikken - adres van afbeelding kopiëren, en plakken in BD en dan heb je geen hinderlijke refertes
                D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                Grt. Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Webruimte voor BD foto's

                  Mijn welgemeende dank aan Lieven, Eddy en Jos.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Webruimte voor BD foto's

                    Ik heb voor Beertjesfotosite een domeinnaam en webspace gehuurd, omdat Telenet er toch mee stopt.
                    Vanaf nu kan ik dus foto's uploaden naar BD vanop mijn eigen webspace
                    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

                    Comment

                    Working...
                    X