Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(vredes)duif?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (vredes)duif?



    Deze duif van de buren was cirkeltjes aan het vliegen, en het wit van deze dieren gecombineerd met de helderblauwe lucht deden me naar mijn fototoestel grijpen. Het ziet er wel wat surreëel uit mijns inziens en zeker wanneer je in PS aan de achtergrond begint te sleutelen: afbeelding/aanpassing/kleur vervangen/lucht samplen/tolerantie200%/lichtsterkte+100%/verzadiging -100% wat een dromerig wit "hemels" sfeertje oplevert.
    Ik heb het gevoel dat er toch meer mee kan gedaan worden maar weet niet goed hoe of wat. Heeft er iemand een idee?


  • #2
    Re: (vredes)duif?

    een zeer sterke z/w bewerking was zeer mooi, dus de lucht vol zwart, en dan komt uw duifke er prachtig uit

    ook met een halo rond de duif werken had een mooi effect, maar nu om alles op te slaan en te publiceren, vond ik wat veel...

    daarom de tips, misschien later nog...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: (vredes)duif?

      Ik vind de niet bewerking beter! Mooi zo met die blauwe lucht!

      Grtz,F@bke
      Je hoeft niet ziek te zijn, om beter te worden.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: (vredes)duif?

        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
        Ik heb het gevoel dat er toch meer mee kan gedaan worden maar weet niet goed hoe of wat. Heeft er iemand een idee?
        Je kan er ook een ander mooi luchtje achter plakken.

        Comment


        • #5
          Re: (vredes)duif?

          knap zo met die lucht
          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            Re: (vredes)duif?

            Stralend die laatste! Zeer mooi gedaan inderdaad!

            Bedankt voor alle tips en de mooie bewerking! Het enige wat ik normaalgezien in PS doe is foutjes wegklonen dus ik heb nog veel te leren hé

            Comment

            Working...
            X