Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uploadproblemen met dreamweaver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uploadproblemen met dreamweaver

    Wie heeft er vestand van dreamweaver>


    Na een crash weer alles op orde proberen te krijgen, zo ook mijn site die ik met dreamweaver beheer. Nu stonden de FTP instellingen altijd stadaard ingesteld en ik kom er niet meer uit. Bij het "putten" van mijn local files (staat op c:\mijn websites\ppphoto) krijg ik de foutmelding als op de afbeelding hieronder. ik kan wel de locale ren remotefiles naast elkaar weergeven en dan naar mijn local site ""schuiven" vanuit de remote. Alleen het uploaden van mijn local site gaat dus niet goed. Als ik mijn "host " test zegt ie dat alles in orde is dus de verbinding gaat niet goed. Zie hier ook de screenshots van local info en remote info. Het zal wel iets simpels zijn, maar ik zit nu een hele dag te klooien en ik kom er niet uit






  • #2
    Re: uploadproblemen met dreamweaver

    Is er geen helpdesk? Ik gebruik ook dreamweaver en ook al eens upload-problemen gehad. Was een instelling toen dat moest aangepast worden.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: uploadproblemen met dreamweaver

      Maar waarom gebruikt u Dreamweaver voor op te laden naar uw webstek?
      Ik gebruik FileZilla, snel simpel en gratis.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: uploadproblemen met dreamweaver

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Maar waarom gebruikt u Dreamweaver voor op te laden naar uw webstek?
        Ik gebruik FileZilla, snel simpel en gratis.
        Ik heb lichte hoop dat het weer werkt. Combi van enkele fouten: er stond geen httpdocs achter de rootdirectory en het niveau op mijn c schijf was niet de goeie. Reuze dank voor je tips
        Wat dit betreft is dreamweaver tdd niet gebruikersvriendelijk hoor (ik bouw mijn site met dreamweaver daarom ook maar de rest)

        Comment


        • #5
          Re: uploadproblemen met dreamweaver

          Ik vind Dreamweaver wel goed om een website te maken want al die talen en zo heb ik nooit geleerd, trouwens heb ik DW via boeken moeten leren.
          En met de Web module van LR maak ik dan een presentatie voor het web, poepsimpel.
          In DW moet je wel oppassen dat alles juist is. Daarom dat een vriend van mij zei, gebruik nooit hoofdletters.
          Tuurlijk in het begin zo nu en dan er toch eentje gezet en resultaat was dat ik alles wel kon opladen maar dingen niet openden toen ik mijn site bekeek.
          IK werk met DW CS6 NL en dat werkt heel goed samen met LR en FileZilla.

          Grtz, Luc
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: uploadproblemen met dreamweaver

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Ik vind Dreamweaver wel goed om een website te maken want al die talen en zo heb ik nooit geleerd, trouwens heb ik DW via boeken moeten leren.
            En met de Web module van LR maak ik dan een presentatie voor het web, poepsimpel.
            In DW moet je wel oppassen dat alles juist is. Daarom dat een vriend van mij zei, gebruik nooit hoofdletters.
            Tuurlijk in het begin zo nu en dan er toch eentje gezet en resultaat was dat ik alles wel kon opladen maar dingen niet openden toen ik mijn site bekeek.
            IK werk met DW CS6 NL en dat werkt heel goed samen met LR en FileZilla.

            Grtz, Luc
            Ik maak mijn fotoalbums ook met LR, en gebruik de site (opgesteld via dreamweaver, ook uit een boek ) . Als mensen geinteresseerd zijn om te kijken of eea goed werkt nu: www.ppphoto.nl

            Comment

            Working...
            X