Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ulead pictureshow

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ulead pictureshow

    heb dit programma nu aangeschaft na de domo te hebben gekeurd en dit werkt niet op mijn xp raar hé maar ik meen dat er nog eens iemand met dit probleem was en heeft dat opgelost met een dll bij te plaatsen weet iemand hier iets van of kan je mij iets wijzer maken ?
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Werkt perfect op windows XP, moest je iets preciezer kunnen zijn over de foutmelding zou er misschien iemand kunnen helpen..
    Simkin.

    portfolio: http://www.megapixel.tk

    Comment


    • #3
      wel tegen het laatste aan ter hoogte van playback simulation daar gaat het verkeerd krijg ik de fouten szappname: dvdps.exe
      Originally posted by Simkin
      Werkt perfect op windows XP, moest je iets preciezer kunnen zijn over de foutmelding zou er misschien iemand kunnen helpen..
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Download dit: ftp://ftp.ulead.com/Silent/ULCDRDrv26282.zip
        en hier extracten: C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD


        Hoe los je het de volgende keer op:

        - ulead.com > technical support > dvd pictureshow > faq > het was de eerste en meest voorkomende vraag, had je eigenlijk wel eens gekeken ?
        Simkin.

        portfolio: http://www.megapixel.tk

        Comment


        • #5
          Ja inderdaad het is opgelost vind het wel raar deze cd is gemaakt op 25-10-2002 dus die zou toch goed moeten zijn hé maar alle alles is toch nu in orde bedankt hé
          Originally posted by Simkin
          Download dit: ftp://ftp.ulead.com/Silent/ULCDRDrv26282.zip
          en hier extracten: C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD


          Hoe los je het de volgende keer op:

          - ulead.com > technical support > dvd pictureshow > faq > het was de eerste en meest voorkomende vraag, had je eigenlijk wel eens gekeken ?
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment

          Working...
          X