Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tiff

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tiff

    Als ik een foto als tiff-bestand open in Photoshop (een foto van enkele jaren geleden), en wil het daarna als Jpeg opslaan, lukt dat niet. Ik doe 'Opslaan als', en dan geeft het keuzemenu geen mogelijkheid voor Jpeg, wél voor Jpeg 2000....Als ik het eerst wat bewerk in Photoshop en daarna probeer op te slaan als Jpeg, idem dito....Weet iemand hoe ik dat alsnog kan doen ?

  • #2
    Re: Tiff

    in dit topic is het antwoord terug te vinden
    Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.

    Comment


    • #3
      Re: Tiff

      Bedankt....wist niet meer dat ik zelf aan dat topic had meegewerkt.....shame over me....oud worden...het is me wat !!!!

      Comment


      • #4
        Re: Tiff

        Als kopie opslaan, dan heb je wel de mogelijkheden die je wilt

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Tiff

          Zonder de link te lezen. Export ipv Save as...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Tiff

            Had aan 'Opslaan als' een sneltoets toegekend. Dan denkt een mens niet meer na hé....en vergeet je soms handige dingen...

            Comment

            Working...
            X