Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tekentablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tekentablet

    Hallo, ik had graag een tekentablet Wacom Intuos Pro aangekocht, ik werk op een mac met een 27inch scherm en twijfel de Wacom Intuos Pro small of de Wacom Intuos Pro medium, het is voor fotobewerking.

  • #2
    Re: Tekentablet

    Ik werk al vele jaren met Wacom large en dat is eigenlijk iets te groot. Ik zou voor de medium gaan en als je dat nog te groot vind dan kun je nog altijd in uw instellingen uw tekenvlak verkleinen.

    Comment


    • #3
      Re: Tekentablet

      Ik moest het even opzoeken welke ik heb.
      Ik heb blijkbaar de small.

      Ik doe vooral beauty retouch en het is net doenbaar. Maar het zou wenselijk zijn dat hij iets groter was.
      Stom dat ik nu pas merk dat er verschil is in grote. Had ik voor die kleine meerprijs toch beter de medium genomen.

      Comment


      • #4
        Re: Tekentablet

        ik gebruik ook medium en zeer tevreden met de grote.
        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
        Grt. Jos

        Comment


        • #5
          Re: Tekentablet

          Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk bericht
          ik gebruik ook medium en zeer tevreden met de grote.
          Mijn eerste gedacht was de small wegens ruimte bureau, maar met mijn 27inch scherm twijfel ik, moet ik rekening houden met die grootte
          van mijn scherm?

          Comment


          • #6
            Re: Tekentablet

            ik ben zelf onlangs van een 24 naar een 27 inch scherm overgestapt, en merk niet zo veel verschil in werken, ik vermoed dat je met een medium tablet naukeuriger kunt werken dan met een small
            D 7500 > 16/85 > 70/300>105
            https://www.behance.net/joscaeymae0afa
            Grt. Jos

            Comment


            • #7
              Re: Tekentablet