Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS patterns

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS patterns

    Ik zou graag een ruitjespatroon over een foto willen leggen, dunne lijntjes please. Hoe kan ik het clonen vereenvoudigen?

    Tom
    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

  • #2
    kan je eens een vb van dat ruitjsespatroon posten. Kan ik het beter begrijpen wat je bedoelt.... thx.

    -Cheerz-

    Darn.
    Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

    Comment


    • #3
      Wel ik bedoel eigenlijk het ruitsjespatroon van bv een cursusblad. Zoiets zou ik op mijn foto willen, zonder elk ruitje handmatig te moeten kopieren. Eigenlijk wil ik iets algemener, gewoon hoe dat ik een bep foto, tekening,... kan clonen zoals dat in html gaat met de <body background=""></body> tag.

      Tom
      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

      Comment


      • #4
        In photoshop doe je het als volgt:
        Je gaat naar je kanalen je maakt de ruit die je wil, dan backspace dan ga je 1 pixel naar rechts en 1 naar boven. Dan ga je naar edit - define pattern. dan ga je terug naar je kanalen maak een nieuw kanaal aan en ga naar edit en kies fill - laad je selectie in je kanalen en ga dan terug naar je lagen en dan kan je dat vullen met en kleur. 't Is in een haastje getypt dus als het niet lukt kan je me vinden op msn messenger

        Antigone

        Comment


        • #5
          Jep, het is gelukt!
          Thnx voor de hulp!

          Tom
          --Canon PS A40--
          --BD0180BE--

          Comment


          • #6
            No problemo

            Comment

            Working...
            X