Re: problemen met kleurbeheer Adobe CS6
Jouw probleem deed me denken aan iets dat ik zelf ooit heb voorgehad, weliswaar niet met kleurprofielen, maar met cameraprofielen. Op een bepaald moment kon ik niet meer kiezen tussen Camera Faithful/Landscape/Neutral... maar viel ik terug op weinig zeggende Adobe Standaarden... Ik was mijn cameraprofielen kwijt. Maar die zitten in veelvoud op je computer (tenminste als je naast PS ook nog LR hebt of een ander Adobe programma dat die profielen nodig heeft. Dus het was kwestie om ze te vinden en om een kopie van die folder op de juiste plaats te zetten.
Jij bent je kleurprofielen kwijt (bij mij hebben de meeste ervan de extensie icc, sRGB toevallig icm). Ik heb snel even gekeken waar ze bij mij (op Mac zitten) en dat is in Library/Application Support/Adobe/Color/Profiles/Recommended.
Ga maar eens op zoek naar bv sRGB (of naar AdobeRGB1998). Je zult de hele waslijst wellicht ergens terugvinden op je PC.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 14.4.2) + iPad5 WiFi (iPadOS 14.4.2)