Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleempje in Bridge ( Cs5 )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleempje in Bridge ( Cs5 )

    Ik heb Cs5 ook al geïnstalleerd gehad op mijn vorige PC en daar deed het probleem zich niet voor: in bridge kun je naar een recent geopende map gaan door op het pijltje met het bolletje te klikken links boven.Op mijn vorige PC onthield bridge netjes mijn geopende mappen.Nu echter, als ik de computer afsluit, is na heropstarten dat geheugen leeg. Kan het er iets mee te maken hebben dat PS nu geïnstalleerd is op een SSD schijf,en dat de PC nu 64 bit is? ( Maar ook in de 32 bits versie hier op mijn PC doet bridge niet het gevraagde )

    Walter
    D850

  • #2
    Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

    Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Ik heb Cs5 ook al geïnstalleerd gehad op mijn vorige PC en daar deed het probleem zich niet voor: in bridge kun je naar een recent geopende map gaan door op het pijltje met het bolletje te klikken links boven.Op mijn vorige PC onthield bridge netjes mijn geopende mappen.Nu echter, als ik de computer afsluit, is na heropstarten dat geheugen leeg. Kan het er iets mee te maken hebben dat PS nu geïnstalleerd is op een SSD schijf,en dat de PC nu 64 bit is? ( Maar ook in de 32 bits versie hier op mijn PC doet bridge niet het gevraagde )

    Walter
    Heb je wel in je voorkeuren van Bridge ingesteld dat ie de laatste bestanden moet onthouden? Onder het menu 'voorkeuren' 'algemeen'?

    Druppels maken werk ook niet meer in Photoshop, ik regel dat nou vanuit Bridge. Heb een quadcore mac en die ondersteund geen PPC programma's. Ik weet niet of het aan je nieuwe computer of schijf ligt. Hopelijk komen er meer reacties voor je!

    Comment


    • #3
      Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

      Oorspronkelijk geplaatst door BrigitteVH Bekijk bericht
      Heb je wel in je voorkeuren van Bridge ingesteld dat ie de laatste bestanden moet onthouden? Onder het menu 'voorkeuren' 'algemeen'?

      Druppels maken werk ook niet meer in Photoshop, ik regel dat nou vanuit Bridge. Heb een quadcore mac en die ondersteund geen PPC programma's. Ik weet niet of het aan je nieuwe computer of schijf ligt. Hopelijk komen er meer reacties voor je!

      Jaja zeker, staat zelfs op het max. ingesteld van 30

      Druppelpenselen moet ik nog opnieuw inladen,als ik dat hoor van je zal ik ze maar in mijn 32bits versie die ik hier op mijn PC heb, inladen.( Net zoals virtual photographer van Optic verve labs , werkte ook niet meer op 64bit )

      Alvast bedankt voor je antwoord!



      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Ik heb Cs5 ook al geïnstalleerd gehad op mijn vorige PC en daar deed het probleem zich niet voor: in bridge kun je naar een recent geopende map gaan door op het pijltje met het bolletje te klikken links boven.Op mijn vorige PC onthield bridge netjes mijn geopende mappen.Nu echter, als ik de computer afsluit, is na heropstarten dat geheugen leeg. Kan het er iets mee te maken hebben dat PS nu geïnstalleerd is op een SSD schijf,en dat de PC nu 64 bit is? ( Maar ook in de 32 bits versie hier op mijn PC doet bridge niet het gevraagde )

        Walter

        Iemand?

        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          ...
          in bridge kun je naar een recent geopende map gaan door op het pijltje met het
          bolletje te klikken links boven.
          Waar zie jij linksboven een pijltje met een bolletje in Bridge ? Ik zie dat helemaal niet.

          Op mijn vorige PC onthield bridge netjes mijn geopende mappen.Nu echter, als ik de computer afsluit, is na heropstarten dat geheugen leeg. Kan het er iets mee te maken hebben dat PS nu geïnstalleerd is op een SSD schijf,en dat de PC nu 64 bit is?
          Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

            Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
            Waar zie jij linksboven een pijltje met een bolletje in Bridge ? Ik zie dat helemaal niet.


            Hier:







            Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.[/QUOTE]

            Ja ok maar wat kan wel de oorzaak zijn?

            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Hier:


              Ach, dat dus. Heb ik nog nooit gebruikt. Als ik erop klik, krijg ik inderdaad een lijstje van de laatst geopende folders.
              Ik heb in Bridge links enkel de Folders Pane open staan (bij jou is dat Mappen), en die staat telkens op de laatste folder waarin ik gewerkt heb.

              Ja ok maar wat kan wel de oorzaak zijn?

              Walter
              Sorry, geen idee.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

                Als ik het goed begrijp onthield hij dus de geopende mappen.
                ik ga thuis kijken wat onze verschillen zijn.
                Heb je ook een eigen profiel aangemaakt zodat je die instellingen kunt saven.

                Klinkt als een update probleempje. heb je hem toevallig geupdated van 5.0 naar 5.5
                Last edited by jessey; 27 maart 2012, 13:30.

                Comment


                • #9
                  Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

                  Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                  Als ik het goed begrijp onthield hij dus de geopende mappen.
                  ik ga thuis kijken wat onze verschillen zijn.
                  Heb je ook een eigen profiel aangemaakt zodat je die instellingen kunt saven.

                  Klinkt als een update probleempje. heb je hem toevallig geupdated van 5.0 naar 5.5
                  Alle updates zijn bijgewerkt zegt ie, maar ik vind de plaats niet waar ik kan zien of het nu 5 of 5.5 is


                  Walter
                  D850

                  Comment


                  • #10
                    Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

                    Bij Mac is dat ge-Mac-kelijk, maar ik vermoed dat het bij Windows ook een piece of cake is?


                    ofwel via de Finder:
                    Last edited by LesC; 28 maart 2012, 11:02.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Probleempje in Bridge ( Cs5 )

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Bij Mac is dat ge-Mac-kelijk, maar ik vermoed dat het bij Windows ook een piece of cake is?


                      ofwel via de Finder:
                      Nee, bij Windows is het volgens mij woeilijk

                      Walter
                      D850

                      Comment

                      Working...
                      X