Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printer profielen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • printer profielen

    Hey,

    Ik wou eens een interessepeiling doen.

    Bestaat er onder de mensen die zelf printen interesse voor een dienst die printerprofielen aanlevert aan schappelijke prijzen?
    Ik denk dan aan 20 euro voor een profiel (uit de losse pols) met eventueel een korting op vervolgprofielen bij aankoop van een nieuwe of zelfs een soort van PAAS (profiling as a service) systeem.

    Eventueel zou ik dan ook schermkalibratie opnemen in de dienstverlening in een later stadium

    Ik wil natuurlijk eerst wel weten of er interesse is in zo'n dienst voor ik de investering doe.

    Shoot :-)
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

  • #2
    Re: printer profielen

    Er is iemand die dat al lang deskundig doet voor 12 EUR.

    Last edited by palombian; 24 januari 2018, 13:32. Reden: 12 EUR

    Comment


    • #3
      Re: printer profielen

      Ik weet dat er nog zijn die dat doen. Wat de prijzen betreft dat is nog te bekijken.
      De vraag is alleen wat er in die 12 euro zit he. Als dat zuiver het profiel is dan zal dat wel kloppen. In mijn ervaring kan een exceptionele service en persoonlijke benadering (uitleg, eventueel bij de klant installeren, hulp bij printerinstallatie,..) een hogere prijs rechtvaardigen, maar prijsbepaling moet nog gebeuren.
      Ik wil in eerste instantie enkel weten of er vraag naar is :-)

      Het zou een extra dienst zijn die ik aan mijn klanten aanbied, en die eventueel nieuwe klanten kan aantrekken.
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

      Comment


      • #4
        Re: printer profielen

        Ik denk dat als je -om het even cru te stellen- een winkeltje wil beginnen, de markt moet kennen (en dat onderzoek je met deze topic), maar ook de competitie.
        Marc-en-ciel is intussen al wel een begrip hier, en al een aantal jaar bezig. Jij bent nieuw in 'deze markt'.

        Daarmee zeg ik niet dat er geen plaats is voor nog 'een winkeltje'.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X