Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Simpele dingen zouden we idd wel kunnen vastleggen, maar zoals in vorige posts al is aangegeven zou dit een veel te groot bestand worden.
    Maar je kan en mag altijd vragen stellen natuurlijk.

    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Je hebt gelijk Johnny dat je op youtube hope tutorials vindt betreft speciale effekten.
    Het was voor mij meer de bedoeling om simpele fotografische manipulaties vast te leggen, en eerder niet de doorgedreven manipulaties.
    Een beetje een guide à la Kelby: met simpele adjustments een foto opkrikken.
    Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      @JVS

      een stapje verder....

      in hetzelfde genre
      Een subtiel effect met fantastisch resultaat.

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....




        gr Luc
        http://luc-danneels.be/

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          stopzetting server
          Last edited by Rudy_VDS; 7 februari 2012, 11:51.
          Groetjes Rudy
          Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            En weer hebben we een (HoF)winnaar in onze rangen.
            JVS: van harte gefeliciteerd.
            Dit is de foto die de HoF gehaald heeft:
            Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              En weer hebben we een (HoF)winnaar in onze rangen.
              JVS: van harte gefeliciteerd.
              Dit is de foto die de HoF gehaald heeft:
              http://forum.belgiumdigital.com/f7/p...ml#post3239543
              en heel terecht

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                wow, kmoet toegeven dak hier heel blij om ben,
                bedankt mannen !!
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Proficiat met de Hof
                  Shooter, een leuk idee
                  VDS dat water is goed gevonden.
                  Boris165 knap gedaan
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    boris, goed idee en knap gedaan, een specialleke
                    VDS , super idee en knap gedaan alleen zou ik met deze plaat nog een stapje verder gaan, maak er nog een onweer bij, regen ....storm....om het geheel wat spectaculairder te maken
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      VDS , super idee en knap gedaan alleen zou ik met deze plaat nog een stapje verder gaan, maak er nog een onweer bij, regen ....storm....om het geheel wat spectaculairder te maken
                      Hier kan je inderdaad heel ver in gaan, bv. een verlaten stad.
                      Water tot halverwege de wagens, gebroken ramen, gebouwen gedeeltelijk begroeid en vervallen...

                      @jvs: proficiat met je HOF, meer dan verdiend. Je foto is voor mij bij de beste die ik op 't forum gezien heb.
                      Nikon D5100 + 18-105mm VR
                      Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        @JVS proficiat met je hof plaats
                        Groetjes Rudy
                        Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          En weer hebben we een (HoF)winnaar in onze rangen.
                          JVS: van harte gefeliciteerd.
                          Dit is de foto die de HoF gehaald heeft:
                          http://forum.belgiumdigital.com/f7/p...ml#post3239543
                          Terechte HOFwinnaar. 't Is gewoon fantastisch gephotoshopt. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wou dat ik het ook kon. Waarom krijgt dit gengre geen eigen forumonderdeel eigenlijk ??? Iedereen die zoiets moois maakt moet dit allemaal in hetzelfde draadje komen plaatsen. Ik kom hier zelden kijken omdat dit onoverzichtelijk geworden is en zonde eigenlijk want er zijn hier echt wel pareltjes te vinden.
                          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                            Terechte HOFwinnaar. 't Is gewoon fantastisch gephotoshopt. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wou dat ik het ook kon. Waarom krijgt dit gengre geen eigen forumonderdeel eigenlijk ??? Iedereen die zoiets moois maakt moet dit allemaal in hetzelfde draadje komen plaatsen. Ik kom hier zelden kijken omdat dit onoverzichtelijk geworden is en zonde eigenlijk want er zijn hier echt wel pareltjes te vinden.
                            De reden waarom dit geen apart forumonderdeel krijgt, is omdat fotobewerking (al dan niet extreem ) evenzeer toegepast wordt in de andere subfora (of denk je dat er b.v. in Macro & Closeup niet geshopt wordt?). Het staat JVS (om maar iemand te noemen) vrij om bv in Studio & Glamour een plaat zoals zijn laatste HoF-nominatie te plaatsen. Hij komt dan natuurlijk wel in concurrentie met de meer 'klassieke' modelfotografen.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Weet er hier mss iemand hoe ik hier een pakket "brushes" kan posten,?

                              Mss hebben jullie er wat aan

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                zippen en dan op een server plaatsen, dit is volgen mij de beste manier om dit te doen.
                                Groetjes Rudy
                                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                                Comment

                                Working...
                                X