Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
    eerste keer dat ik dit topic tegenkom. loont echt de moeite, ga ik me (ooit) ook eens deftig achter zetten
    dan heb je al wel veel leuks gemist maar kan je nu door deze ontdekking je schade inhalen he...

    enne....."ooit"....van uitstel komt afstel he, gewoon mee beginnen , is superleuk om te doen en al doende leert men he en tegenwoordig met de moderne software zijn zulke dingen niet zo heel moeilijk meer ....
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Eens je het een en ander uitprobeert in photoshop begint het toch verslavend te worden.
      Dit is een combinatie van twee foto's van mij waar ik maar half tevreden over was.
      Twee halvetjes maken één geheel

      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        knappe plaat hoor, maar zelf zou ik het geheel toch iets meer dramatisch maken , ook de bliksem zou ik nog wat aan sleutelen, deze zien er niet zo erg natuurlijk uit....
        ik kan verkeerd zijn natuurlijk want ik ben in de verste verte geen natuurfotograaf
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          nog maar eentje door de cs molen gehaald binnen hetzelfde thema...

          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            stopzetting server
            Last edited by Rudy_VDS; 7 februari 2012, 11:53.
            Groetjes Rudy
            Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              he rudy, ik denk niet dat dit toegelaten is op bd hoor, want ik vermoed dat je de foto van silvester niet zelf gemaakt hebt (ik kan mis zijn natuurlijk) maar het is nog steeds de bedoeling van zoveel mogelijk eigen fotomateriaal te gebruiken .....dus ik vrees wanneer er een modje passeerd........
              bij een manipulatie kan het natuurlijk bijna niet anders dan brusches te gebruiken en eventueel deeltjes uit andere foto's die niet van jezelf zijn maar deze ......
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Voila, deze keer eigen portret gebruikt ;-)
                Last edited by Rudy_VDS; 7 augustus 2011, 21:51.
                Groetjes Rudy
                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Dit is volgens mij nu de meest creatieve hoek op het forum..Knappe werken zitten hier tussen...Ik zo sjaloes....
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Nie doen Pascal

                    [QUOTE=...Ik zo sjaloes....[/QUOTE]
                    Groetjes Rudy
                    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      dan heb je al wel veel leuks gemist maar kan je nu door deze ontdekking je schade inhalen he...

                      enne....."ooit"....van uitstel komt afstel he, gewoon mee beginnen , is superleuk om te doen en al doende leert men he en tegenwoordig met de moderne software zijn zulke dingen niet zo heel moeilijk meer ....
                      wachten tot na de herexamens lijkt me aangeraden

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                        he rudy, ik denk niet dat dit toegelaten is op bd hoor, want ik vermoed dat je de foto van silvester niet zelf gemaakt hebt (ik kan mis zijn natuurlijk) maar het is nog steeds de bedoeling van zoveel mogelijk eigen fotomateriaal te gebruiken .....dus ik vrees wanneer er een modje passeerd........
                        bij een manipulatie kan het natuurlijk bijna niet anders dan brusches te gebruiken en eventueel deeltjes uit andere foto's die niet van jezelf zijn maar deze ......
                        Wel... dit soort zaken zijn moeilijk, in die zin dat als er gebruik gemaakt is van een stockfoto (waarop dus geen copyright zou berusten), er eigenlijk geen probleem is. Ik ben wel geen advocaat maar de reglementen van BD zijn volgens toch voor een stuk bedoeld om ons te behoeden voor inbreuken op copyright e.d. Natuurlijk is het evenmin de bedoeling om hier te komen pronken met de foto('s) van iemand anders (dat moet die persoon zelf maar doen). In deze draad zien we iets meer door de vingers dan b.v. in Showcase. Hier gaat het natuurlijk op de eerste plaats om de bewerking, niet om de kwaliteit van de originele foto.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Wel... dit soort zaken zijn moeilijk, in die zin dat als er gebruik gemaakt is van een stockfoto (waarop dus geen copyright zou berusten), er eigenlijk geen probleem is. Ik ben wel geen advocaat maar de reglementen van BD zijn volgens toch voor een stuk bedoeld om ons te behoeden voor inbreuken op copyright e.d. Natuurlijk is het evenmin de bedoeling om hier te komen pronken met de foto('s) van iemand anders (dat moet die persoon zelf maar doen). In deze draad zien we iets meer door de vingers dan b.v. in Showcase. Hier gaat het natuurlijk op de eerste plaats om de bewerking, niet om de kwaliteit van de originele foto.
                          bedankt voor de toelichting lesc,weten we ook alweer
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            vorig thema "alice in wonderland" beetje beu gezien.....hier ook heb ik de indruk ....dus, maar iets geheel anders nu....
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              hmm hier vind ik de achtergrond iets te donker om goed te zijn.
                              nikon stuff

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                zelf vind ik dat ook eerlijk gezegd, enkele vonden het op deze manier goed en rade me aan het toch maar zo te laten....
                                daarom dat ik deze hier ook even plaats en even kijken hoe hem bevalt op deze manier....
                                http://www.jvs-photography.be/

                                Comment

                                Working...
                                X