Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Mooi weer
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      knappe bewerkingen
      Groetjes Rudy
      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        bedankt voor de appreciaties!
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          Congrats JVS, met je verdiende HoF kwam hem alé haar daar tegen sjieke foto man
          Last edited by LesC; 15 februari 2011, 10:22. Reden: Foto uit quote gehaald

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Proficiat met de HOF
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Was te verwachten hé..Proficiat met je mooie HOF.Voor mij mijn favoriet van de week.
              Toch mooi dat er in dit Topic ook prijzen uitgedeeld worden.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Proficiat met je welverdiende HoF-plaats, jvs. Dit subforum, en meer bepaald deze topic, heeft totnogtoe al enkele HoFs opgeleverd, en net daardoor trekt ie meer en meer de aandacht.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Proficiat met je HOF foto, ze is dan ook van een tijdloze elegantie.

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    aan deze kant van de computer zit een tevreden man, blijkt toch ook wel gewaardeerd te worden zulke manipulaties, ook met deze hof ben ik weer superblij!!
                    toch een motivatie voor mij hier mee door te gaan en me steeds trachten te verbeteren....
                    bedankt iedereen !!
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      Gezien in HOF Proficiat is prachtig
                      Last edited by LesC; 15 februari 2011, 14:50. Reden: Foto uit quote gehaald, geen herhaling.
                      pitteljon.be
                      The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Proficiat met je welverdiende HoF-plaats, jvs. Dit subforum, en meer bepaald deze topic, heeft totnogtoe al enkele HoFs opgeleverd, en net daardoor trekt ie meer en meer de aandacht.
                        Het is misschien eens een idee om daar een forum onderdeel van te maken aangezien de vele bezoekers en reacties.
                        Laat staan de mooie bewerkingen.
                        Maar daarvoor heb je uiteraard ook abstract en andere mooie topics.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          van mijn kant ook maar gefeliciteerd
                          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Het is misschien eens een idee om daar een forum onderdeel van te maken aangezien de vele bezoekers en reacties.
                            Laat staan de mooie bewerkingen.
                            Maar daarvoor heb je uiteraard ook abstract en andere mooie topics.
                            Inderdaad, niemand (toch niet van het forumbestuur, e.d.) staat te springen om het aantal subfora verder uit te breiden. Zoals men in de Kempen zegt: "het is voor een kat nu al moeilijk om haar eigen jong te vinden."
                            In principe kan fotobewerking overal (behalve in de BD Challenge), en dat gebeurt ook wel. Toch is een draad als deze door jou gestart, en het subforum Fotobewerking, nuttig voor een heel aantal mensen.
                            Ik ben ervan overtuigd dat degenen die wekelijks voor de HoF nominaties zorgen, ook de foto's die in deze sector verschijnen gezien hebben, en anders wijs ik hen daar persoonlijk [Mod-LesC]en als Moderator[/Mod] op!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Mijn schoonbroer gaf mij deze opdracht: niet echt extrreem maar wel geduld voor nodig

                              origineel:

                              bewerkt resultaat

                              groetjes
                              Renée

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Niet extreem maar toch wel een heel mooi resultaat Renée
                                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                                Comment

                                Working...
                                X