Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshoppen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshoppen

    Kan iemand aub bij de bovenste afbeelding het bord met 50 met die rode cirkel rond + die 2 millimeter paal dat je nog ziet wegphotoshoppen in de lucht aub? Zoals je bij de andere afbeelding ziet, daar is geen bord boven.

    Dus dat het lijkt alsof het bord Ottergem met een rode streep op het enige bord is en de lucht raakt?

    En dit zonder kwaliteitsverlies van de foto? En natuurlijk dat je niet ziet dat het weggephotoshopt is.

    alvast bedankt

    denk dat dit in principe een makkelijke beweging is aangezien de lucht een min of meer egaal vlak is.

    PS, klik op de balk om de volledige afbeelding te bekijken, en die dan te bewerken.

    http://www.blauwwit.be/forum/download/file.php?id=648

    http://www.blauwwit.be/forum/download/file.php?id=649

    Beste vlklodde,

    Ik heb uw topic verplaatst naar 'fotobewerking' omdat het hier meer op zijn plaats is.
    Uw foto was te groot (max. 900 pix. langste zijde) en is daarom achter een link gezet.
    Gelieve de foto aan te passen en terug zichtbaar te plaatsen bij uw eerstvolgend bezoek aan BD.

    Mvg,
    Mod. Myriam
    Last edited by vlklodde; 15 maart 2012, 12:58. Reden: Foto groter dan max toegelaten afmeting

  • #2
    Re: Photoshoppen

    Ben je geflitst?
    Fotografie is leren kijken.
    http://johanluyckx.weebly.com

    Comment


    • #3
      Re: Photoshoppen

      Here you go,

      Last edited by alex606; 15 maart 2012, 01:16.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Photoshoppen

        Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
        Dat is top
        Groeten
        Efex

        Comment


        • #5
          Re: Photoshoppen

          Op het verwijderen van verkeersborden staan strenge straffen (en anders klopte de schaduw van de borden niet meer): klik!

          En euh ... welkom op Belgiumdigital.
          Last edited by Jos Vanhengel; 15 maart 2012, 02:30.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Photoshoppen

            Kan je aub de paal onder Ottergem laten staan .

            Dus enkel het verkeersbord Ottergem met paal eronder en daarboven lucht.

            Met die ene millimeter paal laten verdwijnen bedoelde ik het stuk tussen het bord van 50 en het bord van Ottergem.

            Comment


            • #7
              Re: Photoshoppen

              Oorspronkelijk geplaatst door vlklodde Bekijk bericht
              Kan je aub de paal onder Ottergem laten staan .

              Dus enkel het verkeersbord Ottergem met paal eronder en daarboven lucht.

              Met die ene millimeter paal laten verdwijnen bedoelde ik het stuk tussen het bord van 50 en het bord van Ottergem.
              Iemand?
              En nee ik ben niet geflitst .
              Ik heb zelfs geen rijbewijs.
              Ik heb van alle deelgemeenten van Erpe-Mere foto's genomen van de borden bebouwde kom en bebouwde kom met een rode streep door.

              Maar ik heb heel Ottergem doorgereden en geen enkel bord gevonden zonder die stomme 50 erboven.

              En dit komt omdat er geen enkele baan van Ottergem aan een gemeente buiten Erpe-Mere grenst. Bij de andere 7 deelgemeenten vond ik wel een bord zonder de 50 boven.

              Dus als iemand dit kan doen aub.

              Alvast bedankt



              Zoals je ziet heeft Ottergem als enige deelgemeente van Erpe-Mere maar een heel kleine minimum grens met een een buurgemeente (niet Erpe-Mere dus). En daar loopt net geen baan.

              Comment


              • #8
                Re: Photoshoppen

                ben dr niet zo goed in maar heb het ook eens geprobeerd...
                Bovenste bord is weg met dat kleine stukje paal
                Maar ik heb ook de schaduw van dat bovenste bord maar weg gehaald, stond anders wel wat vreemd vond ik.


                [IMG]

                Weet niet hoe ik die link voor je moet zetten om hem te downloaden , maar met klikken op dat woordje img kom je er nu wel bij, daarna vergroten en rechts klikken op de foto kan je hem weer binnen halen ??
                Last edited by Nick Altena; 15 maart 2012, 15:34.
                Nikon D5000 en wat lenzen.

                Comment


                • #9
                  Re: Photoshoppen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photoshoppen

                    @vlklodde
                    Bewonderenswaardig van je dat je de onvoorstelbaar stupiede opstelling van verkeerstekens in onze gemeente wil corrigeren

                    Het is er, door de invoering van de "wereldwijde" zone 50, niet beter op geworden.
                    Als je hier (Erpe-Mere) rond rijdt met een fototoestel kan je hier (BD) het ganse FotoFun gedeelte opvullen met kemels in de signalisatie die, zo lijkt, geen ander doel dienen dan verwarring te zaaien bij de weggebruiker.
                    De beste vondst vind ik dat ze de signalisatie van de buurgemeenten aan de gemeentegrenzen verbergen met hun belachelijke einde-zone-50 borden. Ga o.a. eens kijken in de Krevelhoek. Het verbodsteken van Lede dat slechts landbouwvoertuigen en ander zacht verkeer toelaat is nu compleet verborgen door "onze" einde-zone-50 en dus vlammen daar nu auto's à volonté door. De fietsende en stappende Ledenaren zijn ons daar blijkbaar zeer dankbaar voor .
                    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                    Oók wandelen met GPS?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photoshoppen

                      Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                      @vlklodde
                      Bewonderenswaardig van je dat je de onvoorstelbaar stupiede opstelling van Ga o.a. eens kijken in de Krevelhoek. Het verbodsteken van Lede dat slechts landbouwvoertuigen en ander zacht verkeer toelaat is nu compleet verborgen door "onze" einde-zone-50 en dus vlammen daar nu auto's à volonté door. De fietsende en stappende Ledenaren zijn ons daar blijkbaar zeer dankbaar voor .
                      Troost je, het is ook bij ons niet allemaal begrijpelijk, hoor! Maandag mocht je nog 70 rijden, dinsdag plots stonden er plots borden met 50 op en donderdag terug 70!!??
                      Dan is er ook nog bij ons in de buurt zo'n "spelende kinderen" straat waar je maar 30 mag rijden met natuurlijk de nodige controles . Het jongste kind in deze straat is +60 . Of zijn die +60 misschien allemaal kinds
                      Trouwens wie laat z'n kinderen op straat spelen.....?
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Photoshoppen

                        Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                        @vlklodde
                        Bewonderenswaardig van je dat je de onvoorstelbaar stupiede opstelling van verkeerstekens in onze gemeente wil corrigeren

                        Het is er, door de invoering van de "wereldwijde" zone 50, niet beter op geworden.
                        Als je hier (Erpe-Mere) rond rijdt met een fototoestel kan je hier (BD) het ganse FotoFun gedeelte opvullen met kemels in de signalisatie die, zo lijkt, geen ander doel dienen dan verwarring te zaaien bij de weggebruiker.
                        De beste vondst vind ik dat ze de signalisatie van de buurgemeenten aan de gemeentegrenzen verbergen met hun belachelijke einde-zone-50 borden. Ga o.a. eens kijken in de Krevelhoek. Het verbodsteken van Lede dat slechts landbouwvoertuigen en ander zacht verkeer toelaat is nu compleet verborgen door "onze" einde-zone-50 en dus vlammen daar nu auto's à volonté door. De fietsende en stappende Ledenaren zijn ons daar blijkbaar zeer dankbaar voor .
                        Aan de Krevelhoek passeer ik ook soms met mijn fiets. Ze zouden die beter autovrij maken in 1 richting.
                        Ik zit ook op Wikipedia . En ik wil daar wat deftige foto's opzetten .

                        Aaigem, Bambrugge, Burst, Erpe, Erondegem, Mere, Ottergem en Vlekkem hebben wel ergens een bord van bebouwde kom staan dat vrij is.
                        Aaigem, Bambrugge, Burst, Erpe, Erondegem, Mere en Vlekkem hebben aan de gemeentegrenzen een bord van bebouwde kom met een rode streep staan dat vrij is.

                        En ja, dat walgelijke gedrocht van die 50 km per uur boven Ottergem dat was echt geen zicht! Ottergem heeft geen enkel bord vrijstaan zo. Een geluk dat ik bij een heldere blauwe hemel deze foto kon trekken . Zodat deze weg te photoshoppen viel. Het aantal verkeersborden in Erpe-Mere is volgens mij met 1/5de of zo toegenomen met al die 50 per uur aanduidingen. Er staat zelfs ergens een bebouwde bom bord in Bambrugge bijna volledig achter een ander bord.

                        , alle gekheid op een stokje
                        Last edited by vlklodde; 16 maart 2012, 16:41.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Photoshoppen

                          Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
                          Thanks, deze is goed

                          Comment


                          • #14
                            Re: Photoshoppen

                            Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                            Deze is geweldig!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Photoshoppen

                              Zoooo jullie zijn echt goed!! Die paal en schaduw wegwerken, kon ik dat maar

                              Comment

                              Working...
                              X