Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop Essentials, iemand ervaring?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop Essentials, iemand ervaring?

    Heeft iemand ervaring met de pdf documenten die verkrijgbaar zijn bij Photoshop Essentials?
    Hundreds of free Photoshop tutorials to help you learn Photoshop, all written with beginners in mind. From Photoshop basics to photo retouching, photo effects, text effects, and more! New tutorials added weekly!


    Meer bepaald, is dat allemaal engelstalig, of zijn NL vertalingen beschikbaar? Zijn de tutorials goed of niet?

    Dank bij voorbaat voor alle nuttige input!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

    Mmm... best wel een intressante link, ongeacht andermans ervaringen.
    Het zijn meer dan 200 pdf's, die uit diverse pagina's kunnen bestaan....
    Het voorbeeld pdf (5 pagina's) zijn wel in het Engels.
    Ik zie nergens dat je in andere talen kan downloaden dus verwacht ook niet dat dat mogelijk is.
    Het gaat een hoop tijd kosten voor deze geprint zijn, en inkt, en papier...
    Maar aan de andere kant,
    Als je met de Engelse taal geen problemen hebt is het voor $19.95 (dat is rond de15 euro geloof ik ) met gratis het extra boekje nou niet echt duur.
    Ik sla de link wel even op....
    Nikon D5000 en wat lenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

      Je kan de tutorials al gedeeltelijk bekijken als je wil, volg een van de tuts in het navigatie gedeelte , ik heb er al enkele geprobeerd en deze zijn echt wel ok, op de website idd enkel in het engels beschikbaar



      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Heeft iemand ervaring met de pdf documenten die verkrijgbaar zijn bij Photoshop Essentials?
      Hundreds of free Photoshop tutorials to help you learn Photoshop, all written with beginners in mind. From Photoshop basics to photo retouching, photo effects, text effects, and more! New tutorials added weekly!


      Meer bepaald, is dat allemaal engelstalig, of zijn NL vertalingen beschikbaar? Zijn de tutorials goed of niet?

      Dank bij voorbaat voor alle nuttige input!
      Groetjes Rudy
      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

        Bedankt voor de reacties. De vraag over de NL taal is voor een forumvriendin die niet zo vertrouwd is met de Engelse taal als ikzelf.
        Ik vond een aantal van de topics ook best interessant, en heb voor mijzelf ook de link opgeslagen.
        Vraag blijft of er hier iemand echt al geabonneerd is op deze zaken?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

          jammer genoeg ik nog niet, maar ik vind de tutorials zoals ze op het net staan wel echt de moeite, en ben er over aan het nadenken om mij toch wel een abonementje te nemen
          Groetjes Rudy
          Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

            sorry maar de tutorials welke op de site te lezen zijn zijn wel in het nederlands
            Ik heb ze allemaal (één voor één (NL) gecop. en in een tekstverwerker geplakt. Allemaal uitprinten doe ik niet , alleen wanneer ik die nodig heb.
            Teksteffecten , fotoeffecten , fotobewerking.

            Comment


            • #7
              Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

              Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
              sorry maar de tutorials welke op de site te lezen zijn zijn wel in het nederlands
              Ik heb ze allemaal (één voor één (NL) gecop. en in een tekstverwerker geplakt. Allemaal uitprinten doe ik niet , alleen wanneer ik die nodig heb.
              Teksteffecten , fotoeffecten , fotobewerking.
              is het mogelijk aan te geven hoe je aan die NL versie gekomen bent want ik vind er niets van terug op die site?
              alvast bedankt;

              Comment


              • #8
                Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                Sorry Kris ik weet het echt niet meer - de site bij mij in 't nederlands is :
                http://www.photoshopessentials.com/p...s/light-burst/.

                Ik wil je die als Word bestand wel allemaal doorsturen in 't nederlands. En als je met Mac werkt als page.
                Laat het mij weten via pb en geef mij dan je @mail adres zodat ik ze kan doorsturen. Maar laat wel weten of je met PC of Mac werkt.

                Comment


                • #9
                  Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                  Miriam,
                  bij mij luidt de eerste paragraaf:
                  Step 1: Open A New Photoshop Document
                  Open a new document in Photoshop by going up to the File menu and choosing New..., or by using the keyboard shortcut, Ctrl+N (Win) / Command+N (Mac). You can choose your own width and height for your document, but if you want to follow along, I chose the 640x480 size from the list of available presets to keep things simple. I've also left my Resolution value set to its default of 72 pixels/inch. Since I'm creating this text effect for the web, it makes no difference what I set the resolution value to, so the default value is fine:
                  Nu, dat is één ding, maar als je je Google vertaalmachine (ik gebruik dat niet) inschakelt, zal deze tekst er nederlandstalig doorkomen. Jij kopieert en plakt dan in Word, neem ik aan?
                  Wat met deze sample (een voorbeeld van een echte pdf zoals je krijgt als je je aboneert, en duidelijk verschillend van de webpagina van daarjuist, die wel vertaald wordt). Zie jij dit ook in het NL?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                    Ik zie het toch helaas ook alleen in het Engels hoor, waar ik ook zoek, of op klik, ik kan het niet in het Nederlands vinden.
                    Met google vertalen gaat natuurlijk ook, maar er staat nogal wat....pfff dat kost wel
                    een middag....
                    Nikon D5000 en wat lenzen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                      dit is niet zo gebeurt zoals jij denkt Nick want het zou echt niet te doen zijn. Hoe ??? dat weet ik echt niet meer, maar zeker niet één voor één.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                        hoi miriam

                        waar of hoe jij deze site in het nederlands krijgt is voor mij een raadsel hoor, ik heb deze al geopend op een windows pc en een mac maar het blijft in het Engels.

                        de enige manier om deze tutorials van taal te veranderen is deze in het Nederlands te vertalen!!

                        mocht je nog een andere manier hebben kan je deze altijd wel vermelden want dit kan ander mensen hier wel helpen


                        Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
                        Sorry Kris ik weet het echt niet meer - de site bij mij in 't nederlands is :
                        http://www.photoshopessentials.com/p...s/light-burst/.

                        Ik wil je die als Word bestand wel allemaal doorsturen in 't nederlands. En als je met Mac werkt als page.
                        Laat het mij weten via pb en geef mij dan je @mail adres zodat ik ze kan doorsturen. Maar laat wel weten of je met PC of Mac werkt.
                        Groetjes Rudy
                        Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                        Comment


                        • #13
                          Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                          Mischien heb je hier wat aan,mvg guido
                          http://www.photoshop-tutorials.be/ca...shop-Tutorials
                          https://ggpics.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Photoshop Essentials, iemand ervaring?

                            @Iceman een oud collega photoshop welke hier op bezoek was vroeg de link eens naar hem door te sturen en dit kreeg ik als antwoord : Ik heb delink geopend en ik kreeg de site direct in 't Nederlands. Fijn,zeg!!
                            Dit is een werkje voor de komende dagen en weken
                            Bedankt in ieder geval en tot binnenkort
                            medard

                            2011/1/22 Miriam Streulens <miriam.streulens@telenet.be>


                            @Guido bedankt voor de link .

                            Comment

                            Working...
                            X