Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop action uitvoeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoshop action uitvoeren

    Hallo,

    Ik heb een klein probleempje met een action uit photoshop. En stap ervan bestaat uit een correctie met de panotools plugin, en telkens ik de actie wil uitvoeren, wordt mij dat schermpje gepresenteerd, hoewel het telkens met de zelfde settings zou moeten gebeuren.

    Er is geen mogelijkheid om in de lijst van stappen het schermpje uit te vinken, dus zoek ik nu een andere mogelijkheid. Iemand een idee?

    Alvast bedankt
    Rigel

  • #2
    Niemand een idee? Het mag gaan over om het even welke action met een plug-in er in...

    Comment


    • #3
      Kijk eens in het action menu bij de specifieke stap in de action of de optie 'toggle dialog on/off' aanstaat. Dit is de 2e kolom in het menu naast het vinkje. Als hier een icoontje staat zal er tijdens het uitvoeren van de action altijd het menu van de plug-in getoond worden.
      Dit kan je voorkomen door op het icoontje te klikken, deze zal dan verdwijnen en vervolgens zal er tijdens het uitvoeren van de action geen menu meer getoond worden. De action zal dan worden uitgevoerd met de paramaters zoals je gebruikt hebt tijdens het opnemen van de action.
      http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

      Comment


      • #4
        Dat bedoelde ik, zo een toggle menu is er helemaal niet. Kan men het dan uitschakelen?

        Comment


        • #5
          Op onderstaande afbeeldingen kan je zien wat ik bedoel. Het gaat om de kolom naast het vinkje. Bijvoorbeeld voor de tekst 'Channel Mixer' zie je een klein plaatje staan met 3 puntjes erin. Dit geeft aan dat bij het uitvoeren van de action het parameterscherm wordt getoond.
          Om dit uit te zetten klik je eenmaal op het plaatje en deze zou nu moeten verdwijnen. Er zal nu tijdens het uitvoeren van de action niet meer gevraagd worden om de parameters in te stellen.

          Met parameterscherm


          Zonder parameterscherm
          http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

          Comment


          • #6
            Dank u,

            maar een dergelijke toggle on/off is er niet bij die stap die ik in de action uitvoerde. enkel het vinkje kan ik aan of uitzetten, maar dan heb ik er niets aan.

            groeten

            Comment

            Working...
            X