Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Standaard Photoshop 7 Nederlands ipv Engels

Eén van de programma's die ik hier heb leren kennen is Irfanview. Wat ik ook al lang gedaan heb (en wat misschien nog niet iedereen weet hier), is dat programma 'upgraden' met een Nederlandse versie.
    Zo kan ik in mijn eigen moerstaal werken, met minder kans op fouten en op onnodig zoekwerk
    (Met volgende link kan u de meertalige versie opladen: http://www.freeware4you.net/files/get.pl?name=iview375full&type=exe )

En dan nu mijn vraag: bestaat er ook iets dergelijks voor Photoshop 7, of moet ik mij een volledig Nederlandstalige versie aanschaffen?

Het zou wel handig zijn, nu ik na oefenen met het boek van Erik ook Het Complete Handboek (the Bible) heb besteld.

Ik weet dat er vertaallijstjes bestaan om af te printen, maar misschien is er een betere oplossing.

Standaard

Ik heb nog nooit ergens gehoord dat je de Engelse versie kunt omzetten naar de Nederlandse. De NL versie is volgens mij ook duurder.
    Misschien kun je wel een upgrade van Eng naar Ned kopen?
    Kijk eens bij www.adobe.nl.

Jacki
    Meer foto's op Mukblog

Standaard

Originally posted by tklapgat
    Het zou wel handig zijn, nu ik na oefenen met het boek van Erik ook Het Complete Handboek (the Bible) heb besteld.
    Ha tklap!!!
    Nee, je moet of het een of het andere hebben, conversie bestaat niet.
    Heel vroeger, , bij 4.0 meen ik of nog eerder, zat er een verschil tussen de versies UK en NL maar dat kwam vlgs. mij omdat de NL versie altijd veel later op de markt kwam. Ik ben met de UK versie begonnen en werk daar makkelijk mee dus hou hem ook als UK. Maar het lezen van een handleiding in NL gaat veel gemakkelijker.
    Wat ik altijd doe is het volgende: ik ga al lezende en aldoende aan de slag en waar ik 'rare' dingen tegenkom zet ik met potlood de vertaling in de kantlijn erbij zodat ik bij naslagwerk altijd weer weet wat het is en waar ik het zoeken moet.
    Dat werkt perfect voor mij.
    Succes!
    Dag dag
    Vonne
    The only real failure is to give up trying!

http://www.yvonnew.com
    http://www.vonne.web-log.nl
    and HFC forever!

Standaard

Nee voor Photoshop en ook voor de andere programma's als Dimensions enz... bestaat het zeker niet. Sterker nog een patch van bv 7.0 naar 7.01 moet in dezelfde taal gedaan worden.
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Standaard

Ik heb de nederlandse versie van photoshop 7.0. Een probleem is dat zelfs in nederlandstalige boeken soms de engelstalige woorden en begrippen genoemd worden. Is er ergens een vertaling van die engelse woorden naar het nederlands te vinden.

Standaard

engelstalige kunde downen , nederlandstalige moet ge kopen.
    Fujifilm A204

*I am a signature virus; copy me and put me in your signature to help me spread!!!*

Standaard

<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Graag meer over het downen a.u.b.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Standaard

Originally posted by assuss
    Is er ergens een vertaling van die engelse woorden naar het nederlands te vinden.
    Een tijdje geleden heeft iemand hier nogal wat links doorgegeven.
    Misschien kan je hiermee al beginnen?
    http://www.web-con.nl/site/tutorials.php?tutorial=171

Standaard

Gelieve er wel rekening mee te houden dat er veel sneller updates beschikbaar zijn in het engels dan in een andere taal....hou er ook rekening mee dat bijvoorbeeld veel actions in het engels gemaakt zijn, en dus heel veel bugs gaan veroorzaken wanneer je ze in een nederlandstalige versie zet....

Stef

Standaard

Ik heb een orginele nederlanse stef en ik kan zeggen dat die perfect werkt hoor maar als je mij laat doen werk ik meest met mijn Paint shop pro 7 nl werkt een stuk gemakelijker en je kan er ook wat mee doen zelle vind ik

Soortgelijke discussies

1. Kaders in Photoshop Elements
    Door Benny in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 mei 2003, 11:45
  2. engels versus nederlands
    Door LuCC in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 2 april 2003, 09:12
  3. Niew Adobe Photoshop Album
    Door Tribal69 in forum Algemeen
    Reacties: 7