Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoGIMP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PhotoGIMP

    Goed nieuws voor deze die met GIMP willen leren werken.
    Om het gemakkelijk te maken is PhotoGIMP gemaakt met het uitzicht van Photoshop.
    Hoe je te werk moet gaan wordt dat HIER uitgelegd.

    Hopelijk hebben sommige BD-ers er wat aan.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: PhotoGIMP

    Interessant. Maar ik vind GIMP erg slechte software.
    Een extreem oude codebase, slecht onderhouden en geen vernieuwing.

    Ik laat het aan de liefhebbers.
    Wel tof van je dat je dit even deelt.

    Comment


    • #3
      Re: PhotoGIMP

      Zelf heb ik een abo bij adobe en bij skylum en daarnaast gebruik ik ook ON1 en op een andere pc staat er ook Affinity, ene BTW alles legaal.
      Daar Affinity uitsluitend in het Engels is stuit ik om de haverklap op die Engelse termen, de leercurve is dan ook even hoog als Photoshop.
      Naast mijn West=Vlaams spreek, lees en schrijf ik Frans, meer dan een mondje vol Duits en ja..... ook Nederlands (aha).
      Aan Gimp besteed ik geen aandacht, maar er zijn waarschijnlijk genoeg BD leden die het wel gebruiken en waarschijnlijk nog meer (door het dure leven) leden die het zouden willen gebruiken.
      Met dit topic was het inderdaad de leden in te lichten, dat is een van de taken van BD, vind ik.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X