Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw ON1 ON1 Everything 2023 in oktober 2022

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw ON1 ON1 Everything 2023 in oktober 2022

    Ziet er veel belovend uit maar is verre van goedkoop.
    De ON1 Everything PLUS versie = € 188,03 in vooraf betaling, daarna € 225,64 mag op 5 computers en 1TB B opslagcapaciteit.
    De ON1 Everything versie = € 112,81 of € 10,02 per maand mag op 2 computers en je krijgt 200GB opslagcapaciteit.
    De ON1 Photo RAW, is eigenlijk een update voor bezitters van eerdere versies. Kost € 100,27 en neem je de 5 plug-ins mee dan kost je dat nog eens € 79,99 er bovenop.

    Dus echt goedkoop is het allemaal niet ik vind de laatste zelfs overdreven duur, maar eens je daarmee gewerkt hebt dan begrijp je (of niet) waarom het zo duur is.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Nieuw ON1 ON1 Everything 2023 in oktober 2022

    Dus een photoshop abo is nog niet zo duur en steeds up to date. On1 Photo Raw is nu ook niet het toonbeeld van een snel en goed fotobewerkingsprogramma. Eigenlijk een beetje te vergelijken met Luminar 4 / AI . Mooie voorbeelden, flitsende en veelbelovende reklames en promocampagnes. , dat wel . Maar in de praktijk kunnen ze echt niet tippen aan PS. Neen, ik blij bij mijn photoshop /Lightroom abo.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw ON1 ON1 Everything 2023 in oktober 2022

      Er is wel een korting van 20% door de Jim Nix code te verkrijgen op YouTube..
      Vriendelijke groeten van fotokijker.
      Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
      https://vanmeulder.be

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw ON1 ON1 Everything 2023 in oktober 2022

        Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
        Dus een photoshop abo is nog niet zo duur en steeds up to date. On1 Photo Raw is nu ook niet het toonbeeld van een snel en goed fotobewerkingsprogramma. Eigenlijk een beetje te vergelijken met Luminar 4 / AI . Mooie voorbeelden, flitsende en veelbelovende reklames en promocampagnes. , dat wel . Maar in de praktijk kunnen ze echt niet tippen aan PS. Neen, ik blij bij mijn photoshop /Lightroom abo.
        Ik heb ook een abo op PS en LR maar die zijn niet te vergelijken met ON1 en kwestie RAW bewerkingen draagt ON1 veruit mijn voorkeur.
        De vergelijking met gelijk welk Skylum programma gaat niet op, beiden zijn te verschillend qua doelstellingen.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw ON1 ON1 Everything 2023 in oktober 2022

          Ik heb er ook al wat experimenten mee gedaan.

          Het heeft potentieel. Maar voor een professionele toepassing zitten er nog erg veel fouten en tekortkomingen in.
          Sommige dingen zijn op heden erg slordig geprogrammeerd.

          Ik zie het wel rooskleurig in naar de toekomst toe.
          Als ze dit zo verder blijven ontwikkelen moet het een volwaardig alternatief worden.

          Maar ik vermoed dat ze bij de concurrentie ook niet gaan blijven stil zitten.
          Het worden spannende tijden.

          En duur, idd. Voor de hobby is dit niet zo interessant. Als professional kan je het inbrengen.

          Voor de hobby zou ik dan eerder het goedkoop alternatief aanbevelen van Corel Aftershot Pro (het vroegere Bibble).
          Een pak minder mogelijkheden maar eigenlijk voldoende voor wie het als hobby doet.
          En tis maar eenmalig 50 euro dacht ik.

          Comment

          Working...
          X