Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

    Hierbij een link naar thread en foto van Madmax in Showcase mensen.

    Onderaan zie je mijn bewerkte versie. (Met toestemming van Madmax geplaatst).

    Zie foto :

    http://forum.belgiumdigital.com/f41/...-249129-2.html


    Graag jullie mening.

  • #2
    Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

    kopie van mijn antwoord:

    In alle oprechtheid: je bewerking is beslist aanvaardbaar wat huidskleur betreft maar het verliest de impact van het origineel omdat het te contrastrijk overkomt .
    Zelfs met de te hoge lichten en een lichtere huidstint blijft mijn voorkeur gaan naar het origineel.Dat is nu een typische Madmax.
    Madmax copiëren is een illusie.


    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

      Beste mensen of jezelf nu voor of tegen bewerkingen bent is één punt of je een bepaalde bewerking geslaagd vindt is een ander punt.
      Bij menigeen loopt dit kris kras door elkaar zij zijn tegen photoshopbewerkingen en dan wordt het maar afgedaan als belachelijk en iemand ''copieren'' en dit soort nonsens.

      En dit is hypocriet.Er worden heel veel foto's bewerkt die hier op dit forum geplaatst worden ja bijvoorbeeld ook door Madmax (fashion shots).
      Dan hoor je er niemand hierover klagen.

      Wat mij betreft is iedere foto voor verbetering en digitale bewerking vatbaar.Photoshop is gewoon een deel van de workflow bij digitale fotografie.
      Ik probeer niemand te kopieren,de foto van Madmax mankeert niks aan en was prima in orde voor mijn bewerking.Mijn dank is groot voor zijn toestemming en hopelijk is dit voor herhaling vatbaar in de toekomst.
      Ik heb alleen willen laten zien wat er mogelijk is.

      Voor diegenen die niks tegen photoshopbewerkingen hebben,als je een foto hebt die je wilt plaatsen op het forum en hij mist net dat beetje wow effect wil ik hem graag bewerken,wat voor bewerking dan ook stuur een pm.

      I love Photoshop

      Comment


      • #4
        Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

        well done, you messed up a pretty good photo.

        you did ask an opinion, you got one.

        Comment


        • #5
          Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

          @Trebs: Friendly as always

          OT: Hou niet van de bewerking, selectie is niet goed en de kleur is veel beter in het origineel!

          Comment


          • #6
            Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

            Wees eens wat duidelijker over het ''you messed up'' gedeelte beste.
            Alleen maar wat roepen heeft niemand wat aan.

            Comment


            • #7
              Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              @Trebs: Friendly as always

              OT: Hou niet van de bewerking, selectie is niet goed en de kleur is veel beter in het origineel!
              Als je de haren bedoelt dan had dat inderdaad wat beter gemogen, en misschien wat minder verzadiging.

              Comment


              • #8
                Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                Wees eens wat duidelijker over het ''you messed up'' gedeelte beste.
                Alleen maar wat roepen heeft niemand wat aan.
                Screwed the skin colour, made it into a fake tan rather than the nice natural tint.
                Ribbon colour was better in blue, and I'm sure would have been red if max had wanted it.
                same for the pose.
                The edit screws up the shape-play and makes it into what everyone would expect of this type of image. The strong play on arm and leg position in the original , is just what made it that. Original.

                So, sorry to burst your little bubble of joy.

                Again, you did ask opinions 'Graag jullie mening. '
                I gave my opinion, you didn't ask for reasons. I didn't need to justify it, but I just did. Because deep down I'm a nice guy.

                Comment


                • #9
                  Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                  You're a nice guy but you just like to post like you are an idiot ?
                  Everything you mention is subjective.

                  You don't like it, you don't like it, fine just try to be social.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                    You're a nice guy but you just like to post like you are an idiot ?
                    Everything you mention is subjective.

                    You don't like it, you don't like it, fine just try to be social.
                    no pleasing some people, huh.

                    being social, was me backing up my statement with a full reason. That was made in reply to your request, to benefit you, as you asked too.
                    I didn't have to, did so for you benefit as topic starter.

                    So in fact, by doing as you asked, twice. I'm an idiot. wow.

                    can't stand the heat? stay out of the kitchen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                      Bewerking is niet echt slecht, maar (los van het feit of ik het zelf beter zou kunnen of niet) selectie is niet echt heel zorgvuldig uitgevoerd.
                      Originele kleur/contrast ook een pak beter (volgens mij)
                      Waar de onnatuurlijke houding in het origineel toch nog natuurlijk overkwam, is deze in de bewerking volledig weg.
                      conclusie: niet slecht gedaan, maar origineel pakken beter.

                      effe off topic:

                      vooraleer commentaar te geven op commentaar naar jou toe, best even nadenken, dan typen, nog eens nalezen, verbeteren... en dan pas op de "reactie versturen button" klikken.
                      Misschien ook eens de posts bekijken van diegenen die op jou reageren, en die vergelijken met je eigen postings. Daar kan je veel van leren.

                      fijne dag verder
                      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                        Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                        no pleasing some people, huh.

                        being social, was me backing up my statement with a full reason. That was made in reply to your request, to benefit you, as you asked too.
                        I didn't have to, did so for you benefit as topic starter.

                        So in fact, by doing as you asked, twice. I'm an idiot. wow.

                        can't stand the heat? stay out of the kitchen.
                        Nobody ''has to ask'' you to backup anything it's just logical to do so if you claim something.Well you did and thanks for your contribution to this topic. If you're looking for me i'll be in the kitchen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                          Sjonnie beste kerel..

                          Ik vind zeker dat als je iemand vraagt om jou versie te plaatsen van een super plaat , met goedkeuring van de eigenaar, dat er zich niemend moet over beklagen dat het niet goed is of hoe je het verprutst of zo.Daar hebben ze het recht niet voor.Je vroeg alleen een mening waar je alleen maar commentaar op verwacht en waar je naar mijn mening nogal botte reacties op krijgt.
                          Mad max is mad max en dat kan niemand ontkennen maar ik vind de reacties van sommige nogal hard en on respectvol..Ik vind dat je dat zeer goed gedaan hebt en Photoshop zeer goed kent. Je nodigs daarbij nog iedereen uit om eventuele fotos die ze hebben te gaan bewerken als ze hun werk niet goed vinden.. Dat noemen ze behulpzaam zijn. Ik zou dat zeker niet kunnen dus bij deze..hoedje af voor ook jou bewerking.
                          Ik weet zeker dat je het niet gedaan hebt om een dikke nek te hebben.
                          Als ik in de toekomst vragen heb over CS2 zal ik zeker niet aarzelen om je raad te vragen..

                          Ps: Vind Mad zijn werk wel specialer door de houding wat een huzaren stukje is voor fotograaf en model...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Sjonnie beste kerel..

                            Ik vind zeker dat als je iemand vraagt om jou versie te plaatsen van een super plaat , met goedkeuring van de eigenaar, dat er zich niemend moet over beklagen dat het niet goed is of hoe je het verprutst of zo.Daar hebben ze het recht niet voor.Je vroeg alleen een mening waar je alleen maar commentaar op verwacht en waar je naar mijn mening nogal botte reacties op krijgt.
                            Mad max is mad max en dat kan niemand ontkennen maar ik vind de reacties van sommige nogal hard en on respectvol..Ik vind dat je dat zeer goed gedaan hebt en Photoshop zeer goed kent. Je nodigs daarbij nog iedereen uit om eventuele fotos die ze hebben te gaan bewerken als ze hun werk niet goed vinden.. Dat noemen ze behulpzaam zijn. Ik zou dat zeker niet kunnen dus bij deze..hoedje af voor ook jou bewerking.
                            Ik weet zeker dat je het niet gedaan hebt om een dikke nek te hebben.
                            Als ik in de toekomst vragen heb over CS2 zal ik zeker niet aarzelen om je raad te vragen..

                            Ps: Vind Mad zijn werk wel specialer door de houding wat een huzaren stukje is voor fotograaf en model...

                            hehe eindelijk iemand die het wil begrijpen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nathalie ''spread legs'' door mij bewerkt

                              Ik vind dat het stukje lint dat je erbij gemaakt hebt aan de voet rechts in beeld behoorlijk 'fake' overkomen. Nogal onnatuurlijk.
                              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                              Comment

                              Working...
                              X