Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luminar : weer een nieuw pakket?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luminar : weer een nieuw pakket?

    Ik heb een mail ontvangen dat Luminar blijkbaar terug een geheel nieuw pakket op de markt brengt?
    Dit zou nu Luminar neo noemen.

    Na Luminar 4 kwam Luminar Ai en nu Luminar Neo?
    Ik begrijp niet waar deze firma naar toe wenst te gaan.
    3 afzonderlijke pakketten die elk een stukje fotobewerking aanbieden? Of zie ik dat verkeerd?

    Groetjes,
    Dirk

  • #2
    Re: Luminar : weer een nieuw pakket?

    Dat is speciaal voor mensen zoals ik die weigerachtig stonden tegenover een abo, en nu beseffen dat om de 9 maand een nieuwe, sorry 'nieuwe' versie op hetzelfde neerkomt.

    A dog is a dog and a horse will be a horse for ever.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Luminar : weer een nieuw pakket?

      Ik heb het besteld en heb € 34 betaald.
      Het komt deze winter op de markt en het heet Luminar Neo en nee het is niet helemaal hetzelfde er zijn veel dingen eraan toegevoegd.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Luminar : weer een nieuw pakket?

        Het is nog relatief goedkoop - maar op 't eind van de rit zit je wel met software die een aardige cent begint te kosten. Nu goed - wie op de "rumors-sites" zit - kan dat voor een prikje met korting aankopen.

        Ook C1 is ziek aan't worden - jaarlijkse dokken - of een abbo - meer keuze is er niet meer - je betaalt even veel - tenzij je versies skipt - dan wordt het soms nog duurder want dan moet je een duurdere upgrade kopen of opnieuw dokken alsof je nooit klant geweest bent (al zijn er wel af en toe aanbiedingen via stores in bundels).

        Comment

        Working...
        X