Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lightroom classic / adobe abonnement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lightroom classic / adobe abonnement

    Sorry indien vraag al gesteld, simpele link naar juiste thread wordt geapprecieerd

    Ben gezever met lightroom classic beu. Ik ben vooral fotograaf en geen bewerker. Bewerking moet simpel en snel gaan
    Heb fuji xt 3 en 4 plus x pro 2. Welk systeem raden jullie me aan voor fuji files

    Zou wel graag jarenlange bibliotheek van lightroom overzetten.

    Wil gerust betalen voor software en heb dit ook gedaan voor lightroom
    Probleem is dat laatste camera raw files niet wordt ondersteund met alle issues vandien

    Wil geen jaarabonnement voor 2 x 3 uur bewerking per jaar

    excuses voor de toon maar heeft te maken met frustratie elke keer ik me er weer wil aanzetten om wat files te bewerken :-)
    We all go a little mad sometimes. Haven't you?
    Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

  • #2
    Re: lightroom classic / adobe abonnement

    De cataloog zal je niet kunnen overzetten naar een ander concurrent product. De raw files wel.

    Een programma dat erg goed werkt en wat mij betreft een waardige concurrent is voor lightroom is Corel Aftershot Pro.
    Naar "bewerken" toe is het zeer gelijkaardig aan lightroom.
    De bibliotheek functie is wel een stuk eenvoudiger.
    Het programma werkt echt stukken sneller dan Lightroom.

    Corel Aftershot is een programma dat je kan kopen. Dus geen huur te betalen.

    Je moet bij het uitbrengen van nieuwe cameras wel even wachten op ondersteuning.
    Geen idee of uw toestellen ondersteund zijn.
    Extra ondersteuning voor uw nieuw toestel is telkens gratis.

    Comment


    • #3
      Re: lightroom classic / adobe abonnement

      Capture one is voor mij het betere bewerkings programma voor de fotograaf, is niet goedkoop