Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lightroom bibliotheekmodule

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lightroom bibliotheekmodule

    hallo,
    In de bibliotheekmodule staan links alle geïmporteerde mappen met rechts vermelding van het aantal foto's; tijdens het verplaatsen van één van die mappen werd bij al mijn mappen deze vermelding herleid naar 0; de submappen daarentegen melden wel het juiste aantal foto's. Hoe kan ik de vorige situatie herstellen.
    bijvb.: hoofdmap: dagboek 2020 0
    submap: maart 2020 12

    Dank u.

  • #2
    Re: lightroom bibliotheekmodule

    ik tracht alleen wat mee te denken, al getracht op de hoofdmap rechts te klikken en te kiezen voor sync.van map. En of catalogus te optimaliseren. En hoe heb je die mappen verplaatst, in LR of erbuiten. Erbuiten kan hij ze niet vinden !
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: lightroom bibliotheekmodule

      Ik heb de map verplaatst binnen LR, wat het meest aangewezen is.

      Comment


      • #4
        Re: lightroom bibliotheekmodule

        Als je op zo'n map staat (voorzien van submappen) wordt vermeld in het hoofdpaneel: "geen foto's in geselecteerde map\n\nsubmappen niet getoond"

        Comment


        • #5
          Re: lightroom bibliotheekmodule

          Dat komt omdat je de map maart 2020 buiten de map dagboek 2020 heeft verplaatst.
          In de map Dagboek 2020 zitten geen submappen meer

          Post anders eens een screenshot van je mappenstructuur.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: lightroom bibliotheekmodule

            Dat screenshot maken is geen probleem, maar dit bestand hier als bijlage versturen is mij niet duidelijk, ondanks raadpleging FAQ
            Kan dit eventueel via e-mail?

            Comment


            • #7
              Re: lightroom bibliotheekmodule

              Oorspronkelijk geplaatst door huysttem Bekijk bericht
              Dat screenshot maken is geen probleem, maar dit bestand hier als bijlage versturen is mij niet duidelijk, ondanks raadpleging FAQ
              Kan dit eventueel via e-mail?
              Om een afbeelding hier te posten heb je een (al dan niet gratis) host nodig. Voorbeelden daarvan zijn Flickr, Dropbox, Imgur... Post je hier nooit foto's?
              Dan laad je de foto op naar die host, kopieert de link, en plaatst die link hier tussen de IMG-tags. Je kunt het voorlaatste icoontje op een invulveld gebruiken.
              Mocht je nog nooit foto's of afbeeldingen gepost hebben, raad ik je aan om van het Testforum gebruik te maken, waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X