Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom

    Kan er iemand uit het Antwerpse mij wat meer uitleg geven over bepaalde bewerkingen in Lightroom.
    Vergoeding is geen probleem. Ik vermoed dat op 3 à 4 uur mijn meeste vragen kunnen opgelost worden.

    Groetjes,

    Walter

  • #2
    Re: Lightroom

    Lijkt mij dat via dit topic toch gewoon specifieke vragen gesteld en beantwoord kunnen worden? Dan hebben andere met zelfde vragen er ook nog baat bij.....

    Overigens zijn er ook voldoende youtube tutorials te vinden, waarbij specifieke onderwerpen aan bod komen.
    Ga gewoon lekker aan de slag met LR en al doende leer je en heb je op den duur ook een workflow die voor jouw werkt.

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Lijkt mij dat via dit topic toch gewoon specifieke vragen gesteld en beantwoord kunnen worden? Dan hebben andere met zelfde vragen er ook nog baat bij.....

      Overigens zijn er ook voldoende youtube tutorials te vinden, waarbij specifieke onderwerpen aan bod komen.
      Ga gewoon lekker aan de slag met LR en al doende leer je en heb je op den duur ook een workflow die voor jouw werkt.
      Mijn probleem is dat bij de filmpjes op youtube ( en ik heb er al veel bekeken ) de scherminstellingen anders zijn dan bij mij. Ik heb verdien 4.1. De onderste werkbalk ontbreekt bij mij ( zie foto )

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom

          Daar gaat het toch niet om.... dat youtube een lr screenshot toont wat anders is dan wat jij ziet? (misschien wat selectiever zoeken wat dat betreft?)

          Het gaat er om dat je bepaalde bewerkingen in LR 4.1 wilt doen, over welke bewerkingen heb je het dan over?

          Comment


          • #6
            Re: Lightroom

            Als je de onderste werkbalk niet ziet kan het zijn dat je onderaan waar de werkbalk normaal staat op het driehoekje moet klikken om de werkbalk zichtbaar te maken.
            Groeten Andre

            Comment

            Working...
            X