Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Lightroom

Standaard Lightroom

Kan er iemand uit het Antwerpse mij wat meer uitleg geven over bepaalde bewerkingen in Lightroom.
    Vergoeding is geen probleem. Ik vermoed dat op 3 à 4 uur mijn meeste vragen kunnen opgelost worden.

Groetjes,

Walter

Standaard Re: Lightroom

Lijkt mij dat via dit topic toch gewoon specifieke vragen gesteld en beantwoord kunnen worden? Dan hebben andere met zelfde vragen er ook nog baat bij.....

Overigens zijn er ook voldoende youtube tutorials te vinden, waarbij specifieke onderwerpen aan bod komen.
    Ga gewoon lekker aan de slag met LR en al doende leer je en heb je op den duur ook een workflow die voor jouw werkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
    Lijkt mij dat via dit topic toch gewoon specifieke vragen gesteld en beantwoord kunnen worden? Dan hebben andere met zelfde vragen er ook nog baat bij.....

Overigens zijn er ook voldoende youtube tutorials te vinden, waarbij specifieke onderwerpen aan bod komen.
    Ga gewoon lekker aan de slag met LR en al doende leer je en heb je op den duur ook een workflow die voor jouw werkt.
    Mijn probleem is dat bij de filmpjes op youtube ( en ik heb er al veel bekeken ) de scherminstellingen anders zijn dan bij mij. Ik heb verdien 4.1. De onderste werkbalk ontbreekt bij mij ( zie foto )

Daar gaat het toch niet om.... dat youtube een lr screenshot toont wat anders is dan wat jij ziet? (misschien wat selectiever zoeken wat dat betreft?)

Het gaat er om dat je bepaalde bewerkingen in LR 4.1 wilt doen, over welke bewerkingen heb je het dan over?

Als je de onderste werkbalk niet ziet kan het zijn dat je onderaan waar de werkbalk normaal staat op het driehoekje moet klikken om de werkbalk zichtbaar te maken.
    Groeten Andre

Soortgelijke discussies

1. Migratie lightroom cloud naar lightroom Classic
    Door JorgC in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 december 2018, 20:01
  2. Leer alles over de nieuwe features van Lightroom Classic (de oude Lightroom)
    Door MoreThanWords in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 18 oktober 2017, 20:44

Regels voor berichten