Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laser en lichten verwijderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laser en lichten verwijderen

    Hoe kan ik op partypics lasers en lichten verwijderen of grotendeels wegwerken, zonder dat dit de gezichten vervormd? Je kent het wel, je trekt een foto in een discotheek en dan lijkt het net alsof er lichtgevende vliegjes opstaan.

  • #2
    Re: Laser en lichten verwijderen

    Voorbeeld? Lasers geven normaal héél goed op foto. Kan me niet voorstellen dat je die weg wilt :d

    Comment


    • #3
      Re: Laser en lichten verwijderen

      Wel als het een geweldige foto verknald door voor de gezichten te schijnen...

      Comment


      • #4
        Re: Laser en lichten verwijderen

        Oorspronkelijk geplaatst door Divine Bekijk bericht
        Wel als het een geweldige foto verknald door voor de gezichten te schijnen...
        Op die manier... flitsen hé.
        Of voor het laserlicht gaan staan.

        Comment


        • #5
          Re: Laser en lichten verwijderen

          Anders zou ik ze neit willen verwijderen. In ieder gavel, misschien dat iemand me kan helpen via photoshop ofzo...

          Comment


          • #6
            Re: Laser en lichten verwijderen

            Oorspronkelijk geplaatst door Divine Bekijk bericht
            Anders zou ik ze neit willen verwijderen. In ieder gavel, misschien dat iemand me kan helpen via photoshop ofzo...
            wegwerken lijkt mij nogal een groot werk, wat er niet is, is er niet. Dus je zal moeten gaan bijtekenen of veel clonen. Ik zou eerder zelf anders gaan staat zodat het licht niet soort. Is toch een beetje het doel in de fotografie hé, dat het licht van de eerste keer goed zit

            Comment


            • #7
              Re: Laser en lichten verwijderen

              Ja ik heb het ondertussen wel begrepen hoor. Ik kan moeilijk aan de mensen vragen om stil te blijven staan tot de belichting goed zit. Op stap gaan wil zeggen, spontante foto's... Maar moest er iemand handige tips hebben hoe ik zulke dingen enigzinds kan wegwerken of camoufleren, altijd welkom...

              Comment


              • #8
                Re: Laser en lichten verwijderen

                Vraag van maarten T was nogthans: "Voorbeeld?"

                Zo kan men hier zien hoe erg het juist is, aan de hand daarvan kan eventueel een oplossing geboden worden.

                Grtzzzz.
                Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

                Gratis kijkplezier Coming soon

                Comment


                • #9
                  Re: Laser en lichten verwijderen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
                  Op die manier... flitsen hé.
                  Of voor het laserlicht gaan staan.

                  beste,

                  flitsen tegen een strobo? ik denk niet dat dat iets gaat helpen tenzij dat je daar met krachtige studioflitsers staat


                  mss gaat het wel een beetje helpen, maar veel?
                  of ben ik verkeerd?


                  mvg
                  www.degitail-imaging.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laser en lichten verwijderen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk bericht
                    beste,

                    flitsen tegen een strobo? ik denk niet dat dat iets gaat helpen tenzij dat je daar met krachtige studioflitsers staat


                    mss gaat het wel een beetje helpen, maar veel?
                    of ben ik verkeerd?


                    mvg
                    Het ging om een laser, zie hier nergens strobo staan.
                    Met een krachtige studioflitser zou je ook niet kunnen doen, je moet gewoon voldoende licht hebben.
                    Een strobo geeft ook maar gewoon licht, dus je foto zou enkel overbelicht kunnen zijn indien jou foto en flits gelijk met de strobo gaan.. maar hoe groot is die kans hé.

                    Comment

                    Working...
                    X