Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

    mijn dochter heeft een idee van hoe het zou moeten (indien dit mogelijk is) maar dit is niet weggelegd voor mij ik denk dat de EXPERTS onder jullie wel iets zouden kunnen ,met deze openklapbare uitnodiging

    dus buitenkant twee fotos in hartje inwerken ( beiden wanneer ze nog jong waren) els & peter

    wanneer de uitnodiging opengaat, twee fotos van nu, waar ze de uitnodiging voor hun huwelijk bekendmaken.

    Bij voorbaat dank aan alle forumleden die bereid zijn iets te maken of een nieuw idee naar voren te brengen
    Paul

    idee


    Foto vroeger vind je hier http://www.vannylenjacobs.be/els/elsvroeger.jpg

    foto nu vind je hier http://www.vannylenjacobs.be/els/elsnu.jpg

  • #2
    Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

    Is het zo iets dat ge bedoeld?



    Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

    Comment


    • #3
      Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

      ja in die aard , ik vind dat al een goede

      Comment


      • #4
        Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

        Zo iets maak je niet in PS maar in QuarkXpress of Pagemaker. maar je bedoelt zo iets?


        Last edited by HV; 19 januari 2005, 11:26.
        "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
        Member of Han Fan Clan
        Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

        Comment


        • #5
          Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

          Ja inderdaad dat is het maar het zou moeten afdrukbaar worden
          prima werk boys gaat vooruit met jullie

          Comment


          • #6
            Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

            indien je zelf ook een tof idee hebt

            gooi het in de groep, samen weten we meer dan alleen

            Comment


            • #7
              Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

              Polleke,

              Het gemakkelijkste denk ik, is de foto's uit te snijden op basis van het hartje.
              en dan erop te plakken.

              Met het magische toverstafje ( in paint shop pro, colorpaint en photoshop vind je dit overal ) klik je in het hartje. De vorm van het hartje wordt dan een selectie. Een selectie is een stuk dat je geselecteerd hebt en waarmee je iets wil doen (wij gaan ermee kopieren en plakken). Je kan de helft van die selectie afsnijden met de rechthoekige selectie in cut mode. Dan heb je een half hartje.

              Open een foto. Selecteer alles en kopieer via de menu selecteren en menu bewerken.

              Ga terug nr uw ontwerp en doe "plakken".
              Nu is de foto in een nieuwe laag op uw ontwerp geplakt. Misschien zie je uw ontwerp niet meer ; geen nood.
              Doe nu (met de selectie nog actief) kopieren ; nu kopieer je een stuk uit de foto maar in de vorm van de selectie (half hartje).
              Doe nu plakken ; nu plak je een nieuwe laag met de foto in een half hartje.
              De oorspronkelijke foto (laag) mag je nu verwijderen via het lagen pallet (meestal rechts). Dan ga je uw ontwerp terug zien, met het halve hartje erboven geplakt.
              Doe hetzelfde voor de andere foto's.

              Comment


              • #8
                Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

                bedankt Stefken voor de tips ik zal proberen in die volgorde er iets van te maken
                mvg
                Paul

                PS mijn dochter zal jullie voor ééééééééééééuuuuuuuuuwig dankbaar zijn

                Comment


                • #9
                  Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

                  zoiets dan, ziet er al tamelijk goed uit, maar niets vergeleken met wat jullie soms uit je mauw schudden

                  Comment


                  • #10
                    Re: kan hier iemand iets mee doen? HULP AUB

                    Hallo Polleke,

                    Je afbeelding is iets te groot (206kb) voor het forum, wil je zo vriendelijk zijn dit aan te passen.

                    Grtz Willem
                    Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

                    Comment

                    Working...
                    X