Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd foto 3 dochters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd foto 3 dochters

    Deze foto heb ik zondag genomen van mijn 3 oogappels.Zoals jullie zien stonden we in een bos met onregelmatige lichtinval zodat ons Silke (links) te donker en vooral Laura (midden) te licht op de foto staan.
    Kan er me aub iemand helpen om hier iets van te maken want ik vind de foto eigenlijk te mooi om weg te doen (Als jullie het de originelen willen mail ik ze door.Laat maar iets weten).De foto met mijn vrouw en kinderen heeft hetzelfde probleempje.Alle hulp welkom



    Danny's Photosite

  • #2
    stuur hem maar op

    Comment


    • #3
      Je dochters gaan toch nog niet het huis uit?
      m.a.w. Maak een nieuwe foto en neem een flitser mee of een groot stuk wit papier op de foto op te helderen.


      "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
      Member of Han Fan Clan
      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

      Comment


      • #4
        Neen HV,ze blijven nog efkes.(alhoewel je dat nooit weet in dezen modernen tijd )Maar om die foto's opnieuw te trekken zal ik terug naar de Ardennen moeten waar ze eergisteren getrokken zijn te St-Hubert.
        Danny's Photosite

        Comment


        • #5
          verdorie, HV was mij weeral voor
          ik was ook al even bezig geweest


          Comment


          • #6
            Originally posted by the hustler
            verdorie, HV was mij weeral voor
            ik was ook al even bezig geweest
            Die van jou is mooier
            Als of er een inflitsje is gebruikt.
            "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
            Member of Han Fan Clan
            Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

            Comment


            • #7
              Zoiets Danny ??


              Er waren er twee voor mij....proberen nog iets meer te oefenen zodat het nog sneller gaat.....

              Comment


              • #8
                zeg gasten,jullie zijn toch nogal tovenaars.Hartelijk dank allebei,sorry,alle drie zie ik nu pas!!
                Moet plezant zijn om dat te kunnen.Ik zal er eerst maar voor trachten (ik schrijf wel duidelijk TRACHTEN )ervoor te zorgen dat mijn foto's niet meer over- of onderbelicht zijn)Maar alle begin is moeilijk zeker?
                Danny's Photosite

                Comment


                • #9
                  Mijn kidz staan hier alle 3 te kijken naar al jullie mooie werk!!
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #10
                    bedankt, HV

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by roadrunner
                      zeg gasten,jullie zijn toch nogal tovenaars.Hartelijk dank allebei!!
                      Moet plezant zijn om dat te kunnen.Ik zal er eerst maar voor trachten (ik schrijf wel duidelijk TRACHTEN )ervoor te zorgen dat mijn foto's niet meer over- of onderbelicht zijn)Maar alle begin is moeilijk zeker?
                      Allebei ? En ik dan ?

                      Comment


                      • #12
                        Ja,jullie zijn zo snel dat ik niet kan volgen!Het euvel is ondertussen hersteld,Willy.
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Sonyke
                          Zoiets Danny ??
                          Er waren er twee voor mij....proberen nog iets meer te oefenen zodat het nog sneller gaat.....
                          Mooi gedaan Sonyke, je hebt zelfs aan de lichtpuntjes in de ogen gedacht top hoor!!
                          "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                          Member of Han Fan Clan
                          Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                          Comment


                          • #14
                            En mijn vrouw?Wat hebben jullie daar mee gedaan? (ne mens kan nie voorzichtig genoeg zijn hé )Zo alleen met al die venten...
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by HV
                              Originally posted by Sonyke
                              Zoiets Danny ??
                              Er waren er twee voor mij....proberen nog iets meer te oefenen zodat het nog sneller gaat.....
                              Mooi gedaan Sonyke, je hebt zelfs aan de lichtpuntjes in de ogen gedacht top hoor!!
                              Wat een compliment ! En dit van HV mijn grote leermeester. Ja HV uw bewerkingen bekijk ik steeds met veel aandacht en heb hier al enorm veel van opgestoken.
                              Zelf dacht dat ik van mijn bewerking dat de dochters (mooie dochters trouwens) er te veel leken opgeplakt, maar dit valt dan toch nog mee.
                              In elk geval bedankt.
                              Groetjes
                              Willy.

                              Comment

                              Working...
                              X