Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huis wit schilderen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huis wit schilderen?

    Hello,

    Ik vroeg me af hoe je onderstaand huis wit zou kunnen schilderen? Welke stappen moet je doorlopen (in PS vb.).

    Ik ben maar een beginnende PS'er en ben benieuwd hoe je dit zou kunnen doen... Het moet geen perfect resultaat zijn, gewoon om te zien wat het zou geven mocht dit gebouw wit zijn...

    Alvast heel hard bedankt!


  • #2
    Re: Huis wit schilderen?

    Oorspronkelijk geplaatst door liep Bekijk bericht
    Hello,

    Ik vroeg me af hoe je onderstaand huis wit zou kunnen schilderen? Welke stappen moet je doorlopen (in PS vb.).

    Ik ben maar een beginnende PS'er en ben benieuwd hoe je dit zou kunnen doen... Het moet geen perfect resultaat zijn, gewoon om te zien wat het zou geven mocht dit gebouw wit zijn...

    Alvast heel hard bedankt!

    select color range, die baksteentjes selecteren met het pipet (fuzz=70) en dan de selectie wit schilderen...

    Comment


    • #3
      Re: Huis wit schilderen?

      selecteer alle delen die wit moeten zien, en vul deze met wit , en voeg daarna nog een beetje ruis toe
      eventueel zet je helemaal bovenaan een copy van de oorspronkelijke laag met overvloeimodus "lichtsterkte" en maak deze wat lichter met "aanpassen helderheid/contrast"

      groeten,ddavid

      Comment


      • #4
        Re: Huis wit schilderen?

        Wow, geweldig... Ik heb het net ook eens geprobeerd en inderdaad het ziet wit

        Bedankt voor jullie vlugge reacties!

        Comment

        Working...
        X