Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

    Hoi allen,

    Ik zou voor een fotobewerkingsproject enkele gezichten plakken op het gezicht van andere karakteristieke gezichten. Bedoeling is dus de gelaatsuitdrukkingen en de gezichten van de te plakken gezichten te laten primeren en te integreren op het lichaam van de pesonen op wie "geplakt" wordt. Vb. je eigen gezicht plakken op het lijf van een of andere filmster, maar dan wel op een manier dat het wat realistisch overkomt.

    Heeft iemand tips, tutorials etc? Hoe ik dat best aanpak? Op internet vind ik wel enkele tutorials, maar ik weet niet of ze deugen. Dus als iemand goeie tips etc. heeft, ze zijn welkom.

  • #2
    Re: Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

    waarom probeer je niet eens zo'n tutorial uit , dan weet je snel of ze deugen of niet

    stel bv dat Tom Cruise ook graag eens voor superman had gespeeld
    je legt zijn pasfoto in een laag boven die van superman en met een laagmasker
    kan je de ongewenste delen verder maskeren door te tekenen met zwart penseel

    veel succes

    Comment


    • #3
      Re: Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

      Hoe pas je dan de huidskeur aan van het gezicht, zodat het echt eruit ziet?
      Nikon D80, Sigma 15mm fisheye, Peleng 8mm fisheye, 18-135mm, 50-70mm

      Comment


      • #4
        Re: Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sharpshotmusicphoto Bekijk bericht
        Hoe pas je dan de huidskeur aan van het gezicht, zodat het echt eruit ziet?
        Omzetten naar CMYK, dan de curven kleur per kleur aanpassen.
        Niet vergeten nadien terug naar RGB om te zetten.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

          om de huidskleur mooi aan te passen maak je best een extra laag met overvloeimodus op "kleur"

          met pipet neem je de huidskleur van bv superman en verf dan met penseel deze kleur in die extra laag overal over de huidtint van "tommeke"
          (evt kan je deze laag nog meer of minder dekking geven)

          met vriendelijke groeten, david

          Comment


          • #6
            Re: Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

            Ik gebruik het program FaceOnbody al een jaar en ik moet zeggen dat het prima werkt.

            Verder gebruik ik als afwerking Elements 6.0 de kloonstempel en verscherping.
            Groetjes Willem.

            Comment


            • #7
              Re: Hoe gezichten op andere gezichten plakken in Photoshop?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiator Bekijk bericht
              Ik gebruik het program FaceOnbody al een jaar en ik moet zeggen dat het prima werkt.

              Verder gebruik ik als afwerking Elements 6.0 de kloonstempel en verscherping.
              Groetjes Willem.
              Willem als ik uw link volg en ik wil het installeren moet ik eerst naar een 0909... nummer bellen voor een code te bekomen, was dat bij u ook zo? Dat kost dus geld, het staat bij de download nochtans aangegeven als SHAREware ...

              Comment

              Working...
              X