Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe een been plooien in Photoshop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe een been plooien in Photoshop?

    Goeiedag,


    Ik zit met een vraag je: met welke filter of welke bewerking kan ik een been plooien op een foto, zoals je vb de mondhoeken van een persoon kan veranderen??
    Danku!
    Mvg,
    Mister Quinten (Prové)
    http://quintenprove.wordpress.com/

  • #2
    Re: Hoe een been plooien in Photoshop?

    Benen plooien (grote elementen) zal je waarschijnlijk best 'puppet warp' voor gebruiken. Kleine aanpassingen, details, zoals misschien mondhoeken, kan wellicht de eenvoudiger 'transform warp' voor worden gebruikt (of een 'liquify filter'). Google op die termen voor een tutorial, want het is vrij abstract en uitgebreid om dit in tekst uit te typen. Bovenstaande technieken geven ook weliswaar enkel een goed resultaat mits combinatie met correcte toepassing van basistechnieken als layering, selecteren, clonen, etc...

    Veel succes.
    F.

    Comment


    • #3
      Re: Hoe een been plooien in Photoshop?

      de persoon in kwestie (of toch alleszinds de benen) uitsnijden en dan idd puppet warp toepassen, als je wil kan ik het eens uitvoeren op een foto... pm voor verdere hulp

      mvg,
      Hans
      Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
      My travel photography site

      Comment


      • #4
        Re: Hoe een been plooien in Photoshop?

        Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar een voorbeeld hiervan.

        sorry in photoshop ben ik een leek
        Canon EOS 50D + grip, , Canon EF 100mm F2.8 L IS USM, Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II,

        Comment


        • #5
          Re: Hoe een been plooien in Photoshop?

          Ja, ik ben ook nieuwsgierig 'Puppet warping' is voorlopig nog niet de meest eenvoudige kwestie (onder het motto van een PShop die niet wordt opgemerkt is een goede PShop).

          Cheers,
          F.

          Comment


          • #6
            Re: Hoe een been plooien in Photoshop?

            Youtube...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment

            Working...
            X