Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herinstalleren Lightroom 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Herinstellen Lightroom 6

    Ik bewonder jullie aanhoudende steun naar het zoeken van een oplossing.
    Ook een deel van de hobby.
    Niet dat het mij gelukt is, maar alvast bedankt.
    ga het even laten bekoelen en volgende week nieuwe poging aanzetten.

    Comment


    • #17
      Re: Herinstellen Lightroom 6

      Uw probleem is dat u waarschijnlijk uw LR6 nooit hebt geregistreerd, of dat u nooit een account hebt aangemaakt, zou dat kunnen?
      Ik heb zojuist ingelogd en heb Acrobat Professional 9.0, die ik op 29/12/2010 heb gekocht, gedownload en geïnstalleerd.
      Al de software die ik bij Adobe heb gekocht staat er nog altijd op met datum aankoop, welke software het was en het serial number.
      Dat zijn in totaal 7 stuks waaronder LR4.0 voor Windows/Mac, Design and Web Prem Windows CS6 Windows, Dreamweaver Windows 12 Windows, Photoshop Extended 13.0 MacOS, Adobe Web Premium 5.0 Windows, Adobe Web Premium 5,5 MacOS en die Acrobat dus.
      Bij al die producten staat nog het serial number en datum van aankoop.
      Als je inloggen, hopelijk lukt het u, moet je naar Plans and Payment gaan en daar vind u alles teug wat je ooit geregistreerd hebt.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Herinstellen Lightroom 6

        Jawel, ik kan idd mijn aangekochte producten met de nodige serie nr en codes vinden.
        Ik kan de lr6 versie downloaden. Dan moet ik mij aanmelden om code te laten controleren, en net hier blijft het onmogelijk om mij aan te melden.
        ik kan dan kiezen voor - later aanmelden- en dan begint de hele procedure opnieuw.
        Heb ook gisteren lr5 van de laptop gewist, dit bracht geen oplossing voor de nieuwe installatie.

        vraag blijft ( want alles krijg ik binnen) waarom ik me niet kan aanmelden (kan geen verbinding maken) op het moment van inlog code registreren.
        Ik kan je altijd wat prt sc doorsturen, op je prive mail.
        alvast bedankt
        janberckmans61@gmail.com

        Comment


        • #19
          Re: Herinstellen Lightroom 6

          Ontvangt u die code dan niet?
          Hetzij per email hetzij op uw GSM? Dit naar gelang u zich hebt geregistreerd.
          Van zodra u die code hebt, en ingevuld hebt, bent u automatisch ingelogd.

          Wat ik raar vind is dat u wel degelijk kunt inloggen maar dat u die code niet ontvangt.
          Als u LR6 kunt downloaden moet u die ook kunnen installeren want u hebt op de Adobe site ook uw Serial Number staan.
          Heeft u de Adobe Creative Cloid geïnstalleerd?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Herinstellen Lightroom 6

            Momenteel stuurt Adobe een controlecode per SMS.
            Is je telefoonnummer nog wel juist ?

            Comment


            • #21
              Re: Herinstellen Lightroom 6

              Telefoon klopt want ik krijg de code.

              ik ga is naar die cloud kijken. wederom bedankt en afwachten

              Comment


              • #22
                Herinstalleren Lightroom 6

                Goedemiddag,

                Ik denk dat enkele weken geleden mijn vraag onder een andere rubriek is geplaats, voorlopig zonder antwoord.

                Ik ben naar de Adobe site gaan zien, maar kom uiteindelijk op volgende scherm:

                Lightroom Downloaden
                Lightroom 6 >>> this installer is no longer available.

                Maar ik heb de cd-rom in mijn handen

                Wie kan mij helpen aub?

                Mvg
                Pieter
                Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                Comment


                • #23
                  Re: Herinstalleren Lightroom 6

                  Waarom stel je deze vraag nu weer, je hebt al een topic omtrent het installeren van LRC 6 lopen: klik hier

                  Comment


                  • #24
                    Re: Herinstalleren Lightroom 6

                    Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
                    Goedemiddag,

                    Ik denk dat enkele weken geleden mijn vraag onder een andere rubriek is geplaats, voorlopig zonder antwoord.

                    Ik ben naar de Adobe site gaan zien, maar kom uiteindelijk op volgende scherm:

                    Lightroom Downloaden
                    Lightroom 6 >>> this installer is no longer available.

                    Maar ik heb de cd-rom in mijn handen

                    Wie kan mij helpen aub?

                    Mvg
                    Pieter
                    Installeer met de CD, registreer en als dat lukt zal je de laatste update (6.14) kunnen downloaden.
                    Zoals ten overvloede gezegd, het is juridisch en technisch mogelijk maar Adobe doet er alles aan om het zoveel mogelijk te verstoppen.
                    Je zal zelf je weg moeten zoeken.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Herinstalleren Lightroom 6

                      Moderator Note: Twee discussies samengevoegd. Voorlopig zonder antwoord, geef je als reden aan om opnieuw te posten en in een ander subforum. Je hebt twintig antwoorden gekregen! De overbodig geworden posts zullen later verwijderd worden.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Herinstalleren Lightroom 6

                        bedankt voor de info
                        ik zal het thuis proberen op mijn thuiscomputer
                        ik had niet gezien dat er mensen hadden geantwoord (krijg je dan geen berichtje of zo?)

                        alvast bedankt

                        groetjes pieter
                        Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                        Comment


                        • #27
                          Re: Herinstalleren Lightroom 6

                          Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
                          bedankt voor de info
                          ik zal het thuis proberen op mijn thuiscomputer
                          ik had niet gezien dat er mensen hadden geantwoord (krijg je dan geen berichtje of zo?)

                          alvast bedankt

                          groetjes pieter
                          In jouw profiel is aangeduid dat je emailnotificatie wil ontvangen.



                          Maar klopt jouw gmail-adres nog? Kijk eens na, en pas aan indien nodig.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Herinstalleren Lightroom 6

                            goedeavond,

                            mijn email adres is correct

                            ik zal zo snel mogelijk alles proberen wat hier getypt is
                            ik hou jullie op de hoogte

                            met vriendelijke groeten

                            pieter
                            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                            Comment


                            • #29
                              Re: Herinstalleren Lightroom 6

                              Dag Pieter,
                              misschien ook even checken of die notificaties niet in de spam beland zijn?
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X