Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gpu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gpu

    Hallo, ik kan bepaalde filters niet gebruiken in de nieuwste versie van Photoshop, moet blijkbaar naar voorkeuren... prestaties en dan GPU inschakelen maar dit lukt niet.

    Mijn computergegevens...
    Mac OS Catalina
    versie 10.15.7

    imac (27-inch, Late 2012)
    Processor 2,9 GHz Quat-Core Intel Core i5
    Geheugen 16GB 1600MHz DDR3
    Videokaart NVIDIA GeForce GTX 660M 512MB

    Wat kan het probleem zijn, grafische kaart?

  • #2
    Re: Gpu

    Oorspronkelijk geplaatst door cdtje Bekijk bericht
    Hallo, ik kan bepaalde filters niet gebruiken in de nieuwste versie van Photoshop, moet blijkbaar naar voorkeuren... prestaties en dan GPU inschakelen maar dit lukt niet.

    Mijn computergegevens...
    Mac OS Catalina
    versie 10.15.7

    imac (27-inch, Late 2012)
    Processor 2,9 GHz Quat-Core Intel Core i5
    Geheugen 16GB 1600MHz DDR3
    Videokaart NVIDIA GeForce GTX 660M 512MB

    Wat kan het probleem zijn, grafische kaart?
    Inderdaad de kaart, wel héél weinig 512MB, adobe beveelt aan GPU met ondersteuning voor -4GB GPUhttps://helpx.adobe.com/nl/photoshop...uirements.html
    Last edited by guido.g; 28 december 2021, 13:55.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Gpu

      Ik vrees inderdaad dat je iMac (trouwens vergelijkbaar met de mijne) wat oud begint te worden voor de nieuwere versies van PS. Da's een van de redenen waarom ik ook van Adobe ben afgestapt: geen abo voor mij en zeker niet voor een programma dat ik niet (of maar half) kan gebruiken omwille van de leeftijd van mijn Mac.
      Ik kijk stilaan uit naar een nieuw model (minstens M1 chip), maar d'er is voorlopig geen 27-inch.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X