Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's verzenden in grote resolutie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's verzenden in grote resolutie

    Hoe verzend ik verschillende foto's samen , foto's van ongeveer 4 a 5 Mb per foto .
    Heb gehoord dat er verschillende site's zijn , vb dropbox , heb deze reeds geprobeerd maar ze konden de foto's niet zien of openen .
    Is er ergens een nederlandstalige link waar ik dit wel mee kan .

    grtz Dieder
    Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
    http://www.google.com/profiles/dieder.plu

  • #2
    Re: Foto's verzenden in grote resolutie

    met een gmail account.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's verzenden in grote resolutie

      you send it
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Foto's verzenden in grote resolutie

        wetransfer (tot 2 gb gratis)
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Foto's verzenden in grote resolutie

          Oorspronkelijk geplaatst door witteplu Bekijk bericht
          Hoe verzend ik verschillende foto's samen , foto's van ongeveer 4 a 5 Mb per foto .
          Heb gehoord dat er verschillende site's zijn , vb dropbox , heb deze reeds geprobeerd maar ze konden de foto's niet zien of openen .
          Is er ergens een nederlandstalige link waar ik dit wel mee kan .

          grtz Dieder
          Voor Dropbox moet je de foto's wel in de Public folder steken, en je correspondent een link sturen.
          Voor de rest zijn er inderdaad alternatieven genoeg:
          YouSendIt
          WeTransfer
          SendSpace
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Foto's verzenden in grote resolutie

            Inderdaad, yousendit en wetransfer zijn ideaal.
            Eventueel kun je ook via eigen webruimte afbeeldingen verzenden.
            FTP ze en geef de betreffende personen de juiste link.
            WillemClassensDesign: Mijn website
            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
            Flitsers:HVL-F42AM;

            Comment


            • #7
              Re: Foto's verzenden in grote resolutie

              Ik gebruik "wetranfer" ook tot grote tevredenheid.

              eenvoudig en correct
              lidnummer: BD1995BE

              Comment


              • #8
                Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                vroeger al paar keer yousendit gebruikt
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Voor Dropbox moet je de foto's wel in de Public folder steken, en je correspondent een link sturen.
                  Voor de rest zijn er inderdaad alternatieven genoeg:
                  YouSendIt
                  WeTransfer
                  SendSpace
                  Ik had hier een eigen map in gemaakt en die link doorgestuurd misschien dat het daarom niet werkte

                  Vandaag wetransfer .com getest , poepsimpel en het werkt , bedankt voor de link
                  Last edited by witteplu; 17 februari 2011, 17:43.
                  Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
                  http://www.google.com/profiles/dieder.plu

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                    Ik zet mijn fotos in een rar bestand en laad die dan op via een sharinsite zoals rapidshare, of 4shared en geef dan de link aan de persoon

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                      Oorspronkelijk geplaatst door witteplu Bekijk bericht
                      Ik had hier een eigen map in gemaakt en die link doorgestuurd misschien dat het daarom niet werkte

                      Vandaag wetransfer .com getest , poepsimpel en het werkt , bedankt voor de link
                      Als je die map in de shared folder zet is er geen probleem.
                      Je kan ook een map in de map Photos maken, dan kan de tegenpartij de foto's online bekijken en downloaden.
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                        Als je die map in de shared folder zet is er geen probleem.
                        Je kan ook een map in de map Photos maken, dan kan de tegenpartij de foto's online bekijken en downloaden.
                        Zo werk ik met modellenfoto's:
                        Ik bewerk ze in lichtroom en exporteer naar een map in mijn dropboxfolder (op mijn PC)
                        Terwijl ik verderwerk wordt die map gesynchroniseerd met mijn online dropboxfolder.
                        De modellen krijgen een link en kunnen hun foto's afhalen.

                        Als de modellen hun foto's hebben verwijder ik de foto's terug.
                        (ik verplaats de map op mijn PC naar Mijn afbeeldingen - dropbox doet de rest)

                        Geen gedoe met FTP en uploaden, gewoon werken met foldertjes op je PC die automatisch door dropbox worden gesynchroniseerd
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                          Allen hartelijk bedankt
                          Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
                          http://www.google.com/profiles/dieder.plu

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                            Geen gedoe met FTP en uploaden, gewoon werken met foldertjes op je PC die automatisch door dropbox worden gesynchroniseerd

                            Gebruik dan bijvoorbeeld xampp.
                            Dan is een bepaalde map via een ip-adres bereikbaar. dus bijvoorbeeld
                            ipadres/modelnaam1
                            ipadres/modelnaam2
                            WillemClassensDesign: Mijn website
                            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                            Flitsers:HVL-F42AM;

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto's verzenden in grote resolutie

                              Tot grote tevredenheid WeTransfer.
                              We hebben er ons eigen kanaal gereserveerd. Zo blijven de bestanden 30 dagen beschikbaar i.p.v. 15 dagen.
                              Online afdrukcentrales voor digitale foto's: de prijzen vergeleken - http://www.digitale-foto.be - Fotoboeken

                              Comment

                              Working...
                              X