Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto`s op Internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto`s op Internet

    Hallo,

    Ik heb eindelijk door hoe ik foto`s goed kan bewerken, heb het programmatje Irfan View ervoor. Ik sla de foto`s als JPEG op alleen wanneer ik de foto`s online zet en ik wil ze opslaan op m`n computer kan ik ze alleen als Bitmap opslaan en zijn de bestanden inmens groot. Hoe kan ik zorgen dat ze bij mij en bij andere mensen ook als Jpeg opgeslagen kunnen worden? En wanneer ik de foto als Jpeg opsla, gewoon met foto bewerken wordt de kwaliteit ook iets minder, ook de grootte van de foto, dat is dan ook de bedoeling, alleen niet dat de kwaliteit minder wordt.

    Ik hoop dat u me verhaal snapt en dat u antwoord kan geven.

    bedankt!

    Mvg Hans

  • #2
    De kans is groot dat dit probleem bij jou pc zit, Hans. Als je de tijdelijke-internetbestanden eens opruimt, zal waarschijnlijk het probleem van saven opgelost zijn.

    Anders speel je maar eens een link door, zodat we eens kunnen zien wat er fout zit.

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Dat is inderdaad een probleem met XP, als er teveel in de map tijdelijke internetbestanden zit, dan slaat de boel tilt. Dat heb ik vroeger nooit gehad met win'98 of ME.
      Rechtsklikken op het icoontje van Internet Explorer, dan op "eigenschappen", en dan op "bestanden verwijderen". En dan zou alles terug moeten werken.
      Als je de cookies ook allemaal verwijdert, dan moet je waarschijnlijk wel overal je wachtwoord en gebruikersnaam terug intikken.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X